ارائه ی برنامه زمان‌بندی تحویل فاز 11 پردیس /  4000  واحد در فاز 11 پردیس برای افتتاح آماده می شو

برنامه زمان‌بندی تحویل فاز 11 پردیس ارائه می شود

به گزارش صبح پردیس،  نشست مدير عامل، اعضای و هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعضای هیئت مدیره شرکت‌ مادر تخصصی و مدیران شرکت کوزو در محل دفتر فاز 11 شهر پردیس برگزار شد.

محمود رحیمی عضو هیئت مدیره مادر تخصصی عمران شهرهای جدید خواستار ارائه برنامه دقیق زمانبندی افتتاح و تکمیل پروژه‌ها شد و تصریح کرد: هم اکنون شرکت عمران محدودیت مالی ندارد و لازم است‌ کوزو از برنامه زمان‌بندی جلوتر باشد.

وی با توجه به گستردگی عملیات در فاز 11 خواستار ایجاد یک واحد کنترل پروژه دقیق برای این فاز شدند که دارای یک زمانبندی دقیق با الویت ارائه گزارش اهداف پیش‌رو باشد.

همچنین سید مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران پردیس در این نشست اظهار کرد: 4000  واحد در فاز 11 پردیس برای افتتاح آماده می شود و برنامه ریزی لازم برای اتمام زون 1 در آینده نزدیک انجام شده است.

وی افزود: آماده سازی و محوطه سازی عمده فعالیت هایی است که در این پروژه زمان‌بر است که بیشترین ظرفیت ما در این حوزه به کار گرفته شده است.

در ادامه این نشست، گزارشی از میزان پیشرفت پروژه ها ارائه شد که معضل تاخیر در آبرسانی فاز 11 به دلیل وجود معارض منابع طبیعی در این گزارش کاملاً مشهود بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا