گشت مشترک ادارات شهرستان پردیس از واحدهای صنفی شهر بومهن

مسئول خدمات شهری شهرداری بومهن از انجام گشت مشترک ادارات شهرستان پردیس از واحدهای صنفی شهر بومهن خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ عباس صمدی درخصوص گشت مشترک ادارات شهرستان پردیس از واحدهای صنفی شهر بومهن، اظهار کرد: حوزه سرپرستی معاونت خدمات شهری و دبیرخانه کمیسیون بند ۲۰ شهرداری با انجام پایش و بازدید سرزده، از واحدهای صنفی سطح شهر بومهن بازدید کردند و در راستای رعایت بهداشت عمومی و زیست محیطی به آنان اخطار و تذکر داده شد.

وی افزود: بنابراین گزارش طبق مصوبات کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها این طرح نظارتی پایش و بازدید میدانی با حضور نمایندگان ادارات بهداشت و درمان شهرستان پردیس، محیط زیست شهرستان پردیس، شهرداری بومهن و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس برگزار شد.

صمدی در خصوص این گشت، خاطرنشان کرد: این گشت مشترک در راستای کنترل و رصد عملکرد صنوف کارگاه ها کارخانه و مراکز تولید مواد غذایی و… در حال اجرا است.

وی گفت: حوزه سرپرستی معاونت خدمات شهری و دبیرخانه کمیسیون بند ۲۰ شهرداری با انجام پایش و بازدید سرزده وضعیت واحدهای صنفی سطح شهر و حریم مصوب شهر بومهن اقدام کنترل و نظارت از این واحدها کردند.

مسئول خدمات شهری شهرداری بومهن افزود: تاکنون از چندین کارخانه، واحد صنفی و تولیدی و‌‌‌… بازدید شده و تذکرات لازم به مالک و متولیان آنان در راستای رعایت بهداشت عمومی و زیست محیطی و… داده شده است.

صمدی با بیان اینکه اصل رعایت قانون و لزوم آن نظارت مداوم همکاران ما و اعضای ثابت کمیسیون میباشد از نمایندگان ادارات و حضور آنان تشکر می‌نمایم، افزود: خدمات شهر شهرداری بومهن با مرکز ۱۳۷ و ۷۶۲۲۳۵۷۴ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص فعالیت‌های غیر متعارف و غیر قانونی اصناف، کارخانه‌ها و… می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا