بخشدار جاجرود:

ادارات جاجرود زمینه میزبانی از زائران امام راحل را فراهم کنند

نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) جاجرود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری جاجرود، نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ریاست یوسفی مقدم بخشدار جاجرود تشکیل شد.

در این نشست فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج جاجرود، فرمانده پلیس راه تهران آبعلی، فرمانده انتظامی بخش جاجرود، روسای شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران در محل سالن جلسات شهید محمد نوژه بخشداری جاجرود حضور داشتند.

بخشدار جاجرود در این جلسه ضمن ادای احترام به مقام شامخ حضرت امام (ره)، بر شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و افزود: هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح بخش در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضروری و مورد انتظار است.

بخشدار جاجرود تصریح کرد: با توجه به قرارگرفتن بخش جاجرود در جاده اصلی مواصلاتی شمال کشور مانند هر سال میزبان زائرین حرم امام (ره) از این مسیر خواهیم بود و بر اساس درخواست های رسیده برای راه اندازی ایستگاه های صلواتی، امسال هم این آمادگی و اشتیاق وجود دارد.

وی افزود: ادارات و دستگاه های بخش باید با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم و حمایت از مشارکت مردمی، زمینه میزبانی شایسته ای از زائرین و علاقمندان امام راحل (ره) در این مسیر فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا