اخطار ایمنی به مراکز تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی نا ایمن شهرستان پردیس

مراکز تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی طبق مصوبه کمیته ایمنی شهر پردیس، اخطار ایمنی می‌گیرند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس‌؛ رییس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: برای مراکز تجاری شهر پردیس اخطار صادر شده است.

امیر ملأشور اظهار داشت: موارد ناایمن به این اماکن تذکر داده شده‌است و اگر مالکان این مراکز ناایمن اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام ندهند، پس از صدور اخطار و پایان مهلت رفع نقص، با اخذ مجوز از مراجع قانونی و قضایی، نسبت به پلمب آنها اقدام خواهد شد.

وی گفت: وجود مشکلات تأسیسات برقی، سامانه‌های گرمایشی نامناسب، سازه‌های قابل اشتعال، مشکل تردد خودروهای اطفایی امدادی در هنگام بروز حادثه و نبود سیستم‌های کشف و اعلان حریق و شبکه‌های بارنده یا معیوب بودن آن، نبود خاموش‌کننده‌های دستی آتش‌نشانی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز از مواردی است که سبب دادن تذکر به این مراکز شده است.

ملأشور گفت: بازدید از اماکن در قالب طرح جامع به‌صورت دوره‌ای و به وسیله تیم واحد پیشگیری آتش‌نشانی پردیس انجام می‌شود.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: بازدیدها با هدف جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی و خسارت‌های مالی و جانی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش در ۱۰ ماهه امسال حدود ۳۷۷ مورد عملیات آتش‌نشانی و امداد و نجات توسط آتش‌نشانان پردیس انجام شده‌است.

شهروندان گرامی جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر به واحد پیشگیری از حریق آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس واقع در طبقه دوم تالار شهر (میدان امام ره) مراجعه کنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا