اختلاف خانوادگي منجر به قتل همسر شد

سرپرست فرماندهي انتظامي پرديس از کشف قتل زن 37 ساله پرديسي توسط همسرش با انگيزه اختلافات خانوادگي در شهر پرديس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيد حجت‌الله پورنجفي در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع اعلام خبري مبني بر يک فقره قتل زن 37 ساله در پرديس، مراتب به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي، پس از دريافت خبر مبني بر پيدايش يک جسد در منزلي در يکي از واحدهاي مسکوني در مجتمع‌هاي پرديس بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست فرماندهي انتظامي افزود:کارآگاهان پليس آگاهي بمحض مراجعه به منزل مسکوني با جنازه بي‌جان خانمي 37 ساله مواجه شدند که آثار کبودي و ضرب و شتم برروي بدن وي مشهود بود و به گفته مادر مقتول و فرزندان وي (دو پسر) توسط همسرش يه قتل رسيده و قاتل متواري شده است.

اين مقام انتظامي افزود :کارآگاهان پليس آگاهی با اشاره به اختلاف خانوادگي في ما بين متوفي و همسرش تصريح کرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته متهم سريعا دستگير و در مواجهه با تحقيقات پليسي و مواجهه با شواهد و مدارک وادله پلیسی در نهايت به قتل همسرش با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

سرهنگ پورنجفي در پايان با اشاره به اينکه پرونده متهم براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي ارسال گرديده تأکيد کرد: پليس با کساني که باعث ايجاد ناامني و تعرض به جان و مال مردم مي شوند با قاطعيت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به مرکز فوريت‌هاي پليسي اطلاع رساني نمايند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا