اختلاس‌ها در شورای شهر بومهن ضربه بزرگی به شهرستان پردیس زد/ قول عملیات اجرایی مترو پردیس در سال جاری را گرفته‌ایم

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها با انتقاد از کمبود شدید زیرساخت‌ها در پردیس و افزایش جمعیت تصاعدی پردیس گفت: قول گرفته‌ایم که عملیات اجرایی مترو شهر پردیس در سال 96 آغاز شود.
به گزارش صبح پردیس؛ محمد قانبیلی با اشاره به برخی بازداشت‌ها و اخبار منتشرشده مبنی بر اختلاس‌ها در شورای شهر بومهن اظهار کرد: این موضوع ضربه بزرگی به شهرستان پردیس زد و نمی‌توان دراین‌باره حرفی زد؛ زیرا مقصر اصلی در این موضوع دوستان عضو در شورا بودند.
وی درباره نخستین برنامه خویش در دور پنجم شوراها، تصریح کرد: موضوع مسکن مهر و مترو از اولویت‌ها من برای دوره پنجم خواهد بود؛ قول گرفته‌ایم که عملیات اجرایی مترو در سال 96 آغاز شود.
عضو شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: دولت معتقد است که فقط وظیفه تکمیل پروژه مسکن را بر عهده دارد؛ اما واقعیت این است که زیرساخت‌های آن به‌شدت دچار مشکل است.
قانبیلی ادامه داد: بارها گفته‌ام که پردیس جای یک‌میلیون جمعیت نیست و درنهایت گنجایش 200 هزار نفر را دارد و اجرای این طرح در منطقه کار اشتباهی بود؛ زیرا هیچ زیرساختی در آن آماده نیست.
وی با انتقاد از ضعف زیرساخت‌ها در پروژه مسکن مهر گفت: برای ساکنین این خانه‌ها و دانش آموزان آن هیچ مدرسه‌ای در نظر گرفته نشده است. اگر مسائل بهداشتی را در نظر بگیریم خواهیم دید که در پردیس یک تخت بیمارستانی نیز وجود ندارد.
عضو شورای عالی استان‌ها گفت: من صدای تیک‌تیک بمبی را در پردیس می‌شونم که اگر جلوی آن را نگیریم به‌زودی منفجر می‌شود و انفجار آن گریبان کل کشور را خواهد گرفت. از مسئولین خواهش می‌کنم فکری اساسی را برای این منطقه کنند.
منبع: شهر ایران
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا