شهردار پردیس عنوان کرد؛

اختصاص بخشی از اعتبارات فرهنگی شهرداری پردیس به توسعه امور مساجد

پنجمین جلسه شورای اعتلای مساجد پردیس طی سال جاری ظهر ۲۰ آذر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان در دفتر وی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، پنجمین جلسه شورای اعتلای مساجد پردیس طی سال جاری ظهر ۲۰ آذر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان در دفتر وی برگزار شد.

در این نشست رضا کارخانه شهردار پردیس، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد، رؤسای ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد و دیگر مدیران شهر و شهرستان حضور داشتند.

رضا کارخانه شهردار پردیس در این نشست اظهار داشت: جایگاه مساجد در توسعه امور اجتماعی و فرهنگ سازی برای شهری نظیر پردیس که به لحاظ شاکله شهرسازی شکل گرفته اما خمیرمایه هویت فرهنگی آن هنوز کامل نشده بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: از این رو، مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس برای توسعه امور مساجد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و بر همین اساس بخشی از اعتبارات فرهنگی شهرداری به مساجد اختصاص می‌یابد.

از دیگر مسائل مطروحه در این نشست می‌توان به تشکیل کارگروه ویژه برای برگزاری جلسات تخصصی با حضور کارشناسان ادارات مرتبط برای پیگیری و رفع مشکلات مساجد اشاره کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا