نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس خبر داد؛

اختصاص اعتبار به قطار شهری پردیس در بودجه 98

نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس شواری اسلامی گفت: قطار شهری پردیس اولویت دارد و برای این طرح اعتبار خوبی در بودجه 98 اختصاص دادیم.

به گزارش صبح پردیس، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست مردمی با جمعی از نمایندگان در مسجد اهل‌بیت (ع) بومهن اظهار داشت: قطار شهری پردیس اولویت دارد و برای این طرح اعتبار خوبی در بودجه 98 اختصاص دادیم.

وی افزود: پیگیری اعتبارات روستاهای استان را در اولویت قرار دادیم و طی جلسه‌ای با سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان اذعان داشتیم اعلام شد بافت‌های فرسوده استان تهران کمتر از استان‌های محروم نیست اما باید اعتبارات لازم را برای این مناطق اخذ کرد.

در ادامه محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی جلسات اخیر با مسئولین شهری و در جلسات رودررو پیگیر مشکلات و پشتیبانی از مطالبات مردم بودیم.

وی گفت: اصولاً باید مشکلات مردم در شهرستان‌ها با محوریت شورا، شهردار و فرماندارها حل و در مسائل کلان نمایندگان مجلس ورود می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور برخی افراد و سخنان تند علیه دولت و گرانی‌ها، بیان داشت: جمعیت خود نظام پندار در این‌گونه مراسم‌ها حاضر و با ادبیات مشخص اقدام به از بین بردن حقوق دیگر شهروندان می‌کنند.

وی با بیان اینکه این جلسات در روزهای دوشنبه در تمام مناطق استان تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: انسجامی در آرمان‌های نظام وجود دارد که مردم باید با تحول، اشتغال و این‌گونه فرصت‌های پاسخگویی آشنا و آن‌ها را شاد کنیم و این رضایت را در چهره مردم شاهد باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا