احصا مشکلات لکه های صنعتی بخش جاجرود

نشست هم اندیشی بخشدار جاجرود با شوراهای صنعتی و فعالین در این حوزه با هدف احصای مشکلات در لکه های صنعتی بخش جاجرود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پردیس خبر، در راستای ارتقاء و بهبود عملکرد در ارائه خدمات به صنعتگران و تولیدکنندگان در دولت سیزدهم و عمل به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب این بار نشست هم اندیشی با حضور یوسفی مقدم بخشدار جاجرود و هیئت همراه، اعضای شورای صنعتی و نمایندگان واحدهای صنعتی و تولیدی در لکه صنعتی کارآفرینان تپه سیف برگزار شد.

گفتنی است در این نشست موضوعاتی همچون تشکیل کمیته و کارگروه جهت تسهیل امور و روند خدماتی اداری، تشکیل شرکت خدماتی و چگونگی تبدیل لکه صنعتی به شهرک صنعتی مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.

یوسفی مقدم بخشدار جاجرود ضمن ابراز رضایت از روند جلسه و عملکرد شورا های صنعتی، درخصوص تشکیل کمیته ای به منظور احصای مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی، پیگیری و بررسی موضوع پیشنهاد تبدیل لکه صنعتی به شهرک صنعتی خصوصی مطالبی بیان کرد و افزود: بازدید از نواحی صنعتی و برگزاری نشست همفکری و هم اندیشی هر ماه با هدف مانع زدایی از مشکلات صنعتگران و مناطق صنعتی در بخش جاجرود در دستور کار این بخشداری قرار دارد که به حمدالله تاکنون بسیاری از این مشکلات رفع و یا در حال بررسی و رسیدگی می باشد.

وی تصریح کرد: بخش جاجرود دارای چندین لکه صنعتی با پتانسیل و ظرفیت های عظیم از لحاظ اقتصادی، رونق اشتغال و جذب سرمایه گذار می باشد که از مناطق ویژه در شرق استان تهران و یکی از قطب های قابل تأمل کشور در عرصه تولید دانش بنیان نیز به شمار می رود، امید است مسئولین و دست اندرکاران در حوزه صنعت و تولید دانش بنیان به این منطقه درجهت پیشبرد وپیشرفت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ویژه ای نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا