احداث ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در بومهن

بخشدار بومهن گفت: ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در بومهن در حوزه زیرساختی آب و فاضلاب انجام شد.

رضا خدادادی اظهار داشت: حجم بالای جمعیت قرار است که با بهره‌برداری از مسکن مهر به سمت پردیس سرازیر و زیرساخت‌ها باید استاندارد شود.

بخشدار بومهن افزود: ازجمله زیرساخت‌های مهم که در اولویت مطالبات مردم قرار دارد، شبکه فاضلاب است و اکنون بسیاری از شهرها با خلأ نبود زیرساخت فاضلاب مواجه هستند.

خدادادی با تأکید بر اینکه در جهت تقویت زیرساخت فاضلاب در بومهن، 50 کیلومتر شبکه فاضلاب احداث کردیم، تصریح کرد: چند نقطه هم برای ایجاد شبکه فاضلاب شناسایی شده است و بخشی از آن در محله کردنورد جانمایی شده و واگذاری زمین به شرکت آب و فاضلاب را داریم.

بخشدار بومهن تأکید کرد: در حوزه آب شرب هم اقدامات خوبی انجام شده و به‌ویژه در بخش روستایی در کنار شهری با وجود انبوه مشکلات و موانع، این کار به سرانجام رسیده است.

خدادادی با اشاره به اینکه سکونت‌گاه‌های غیرمتعارف پدیده‌ای تخریبی دیگر در چهره بومهن است، تصریح کرد: متأسفانه این بناها در محل‌هایی ساخته شده که نباید این قبیل ساخت‌وساز در آن انجام می‌شد.

بخشدار بومهن با بیان اینکه سکونت‌گاه‌های غیرمتعارف در حاشیه شهر و به شکل خودسرانه ساخته شده است، اضافه کرد: متأسفانه این ساخت‌وسازها هم در فهرست ساخت‌وساز غیرمجاز قرار دارد.

خدادادی با بیان اینکه ساماندهی سکونت‌های غیرمتعارف در بخش را هم در دستور کار داریم، تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستایی کمربند ایمنی به دور روستاها برای مصون ماندن از این‌گونه اقدامات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا