رضا کارخانه شهردار پردیس خبر داد؛

احداث یک مسیر دسترسی جدید و پارکینگ دوم برای بوستان نورالشهدا توسط شهرداری پردیس

شهردار پردیس از احداث یک مسیر دسترسی جدید و پارکینگ دوم برای بوستان نورالشهدا توسط شهرداری پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پردیس و شهروندان فرهیخته این شهر افتخار میزبانی از ۱۳ شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین شهید معزز زمان‌زاده را در کارنامه خود دارند که دو شهید عالی مقام در بوستان نورالشهدا خاکسپاری شده اند.

وی ادامه داد: از این رو، مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس در راستای رفاه حال زوار گرانقدر خدمات رسانی به این شهدای سرافراز را وظیفه خود دانسته و بدین ترتیب پروژه هایی را برای این اماکن متبرکه تعریف و در دستور کار قرار می‌دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بر همین اساس، پروژه احداث یک مسیر دسترسی دیگر به همراه یک مرکز پارکینگ برای بوستان نورالشهدا از ابتدای سال جاری کلید خورد و مراحل احداث و تکمیل آن در بخش عمرانی به پایان رسید.

به گفته شهردار پردیس، در حال حاضر اموری شامل ۲۲ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۹۰ مترمکعب دیوار سنگی، ۲۴۰۰ مترطول جدولگذاری، ۱۱ هزار مترمربع زیرسازی آسفالت، احداث ۲۰۰۰ مترمربع پارکینگ و … اجرا و به پایان رسیده است.

رضا کارخانه در پایان یادآور شد: همچنین طرح‌های دیگری شامل نصب پایه چراغ روشنایی مسیر، خطکشی معبر و پارکینگ، ساخت پله سنگی، فضای سبز و … نیز طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا