احداث پل ارتباطی کمربندی شمالی شهر بومهن

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن گفت: احداث پل ارتباطی کمربندی شمالی شهر بومهن در حال اجراست.
به گزارش صبح پردیس، حسن الماسی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر بومهن و پروژه پل ارتباطی کمربندی شمالی، اظهار کرد: این پل ارتباطی از انتهای خیابان امام رضا (ع) به شهرک کشاورزی در فاز سوم عملیات عمرانی این جاده در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: دهانه این پل ۱۶ متر می‌باشد و تاکنون فونداسیون شماره A به سمت ده بومهن از کُوله ۱۲ متری، ۹ متر آن به انجام رسیده و خاک‌برداری B به سمت شهرک کشاورزی در حال اتمام و آماده آرماتوربندی و اجرای فوندانسیون می‌باشد.
معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن خاطرنشان کرد: این سازه، پس استحکام از سازی، عرشه گذاری می‌شود و خوشبختانه عملیات عمرانی احداث این پل با تأمین اعتبارات از سوی شهرداری و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر به سرعت در حال انجام است.
الماسی تصریح کرد: همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن در جهت اجرای کامل پروژه احداث پل کمربندی که مصوبه شورای اسلامی شهر را نیز همراه دارد، می‌تواند بهترین هدیه به شهروندان عزیز در سال آخر دوره چهارم شورای اسلامی شهر باشد و
وی تاکید کرد: ان‌شاءالله بعد از بهره‌برداری این پل شاهد رفع معضل ترافیک و تسهیل در شرایط شهروندان در تردد منطقه‌ای و بین منطقه‌ای هستیم و از خطرات احتمالی که به‌واسطه عبور عابرین از عرض خیابان پیش می‌آمد، جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا