احداث مترو و مصلی پردیس در دستور کار جدی شرکت عمران

شامگاه یک‌شنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، مراسم سالروز شهادت امام جواد (ع) در مسجد امام جواد فاز ۹ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، این مراسم با حضور محبت‌خواه (سرپرست شرکت عمران پردیس)، حاج آقا حسینی (امام جمعه)، قضاتلو (فرماندار)، کارخانه (شهردار)، جدید (معاون فنی و اجرایی شرکت عمران)، مبارک‌قدم (معاون مسکن و شهرسازی شرکت عمران) و ساکنین فاز ۹ پردیس برگزار شد.

مهندس محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس، در بخشی از این مراسم از تمرکز جدی شرکت عمران برای رفع و رجوع سریع مشکلات مردم پردیس خبر داد.

با اعلام محبت‌خواه، در مدت کوتاه اخیر که تیم جدید مدیریتی در پردیس مستقر شده، اقدامات ارزشمندی جهت خدمت‌گذاری به مردم در دستور کار قرار گرفته و سعی شده نتایجی که مطلوب مردم باشد، در امورات حاصل شود.

سرپرست شرکت عمران ضمن تشکر از کسانی که در سال‌های گذشته در پردیس زحمت کشیدند، مشکلات این شهر جدید را خاص برشمرد. با تاکید محبت‌خواه، با تمام کسانی که برای سوداگری در پردیس برنامه داشته باشند، به صورت جدی برخورد خواهد شد و این افراد باید ثروت‌اندوزی در پردیس را فراموش کنند.

با اعلام محبت‌خواه، اخیرا انتصاب‌هایی در معاونین شرکت عمران صورت گرفته و تحول در اختصاص سرانه‌های خدماتی مورد نیاز مردم، یکی از دستور کارهای مهم معاونین شرکت عمران است.

به گفته سرپرست شرکت عمران، در یک هفته اخیر، احداث مترو تهران – پردیس و مصلی به عنوان دو پروژه زیرساختی بسیار مهم برای شهر پردیس در دستور کار قرار گرفته که هم نیازمند زمان و تخصیص اعتبارات لازم است.

محبت‌خواه ضمن تشکر از صبوری مردم، تامین خدمات را اولویتی مهم برای این شرکت برشمرد و گفت به زودی پروژه‌های خدماتی لازم برای شهر از جمله پمپ بنزین، نانوایی‌ها، بوستان‌ها، پایانه، پروژه‌های ورزشی و … اجرایی خواهدشد.

در پایان این مراسم، سرپرست شرکت عمران در گفت‌وگو با تعدادی از ساکنین، پیگیر مشکلات شهروندان فاز ۹ پردیس شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا