احداث بوستان 5 هکتاری در فاز 3 شهر پردیس

شهردار پردیس از احداث بوستان 5 هکتاری در فاز 3 و جنب سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ محمد لاله صبح امروز در جمع شماری از شهروندان فاز سه پردیس گفت: جای بسی خرسندی است که امروز در جمع شما شهروندان گرامی به‌ ویژه ساکنان در سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر پردیس هستم.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی شهرداری پردیس در فاز سه این شهر خاطرنشان کرد: بوستان ولایت که مراحل عمرانی آن خاتمه یافته است و در فرصت‌های آینده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، یکی از طرح‌هایی است که در ضلع شرقی سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر طی برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌ شده صورت اجرایی به خود گرفت.

لاله اضافه کرد: این طرح‌های عمرانی و خدماتی از نیمه دوم سال 91 و با احداث ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس کلید خورده است.

شهردار پردیس ادامه داد: این پروژه‌ها با احداث بازار میوه و تره‌بار فاز سه، خانه کشتی، گود زورخانه شهدای هسته‌ای، پارک آموزش ترافیک، نخستین دارالقرآن الکریم شهر، سرای محله جانبازان، بوستان ولایت و کتابخانه شهدای گمنام ادامه یافت.

به گفته لاله، هدف شهرداری پردیس از اجرای این طرح‌ها، ایجاد تناسب میان میزان بارگذاری جمعیت در فازهای تازه احداث پردیس و خدمات قابل‌ ارائه به شهروندان امروز و آینده آن است.

وی اضافه کرد: اما مژده به شهروندان پردیس به‌ ویژه همشهریان ساکن در سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر این شهر احداث بوستان پنج هکتاری در ادامه طرح‌های یاد شده است.

شهردار پردیس تصریح کرد: مراحل عمرانی این پروژه عظیم آغاز شده است و براساس برنامه تا نیمه نخست سال 96 تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

لاله با اشاره به اجرای فضای سبز در مجموعه طرح‌های عمرانی شهرداری پردیس در ضلع شرقی سایت 6 هزار و 500 واحدی گفت: وجود فضای سبز در این منطقه می‌تواند با تغییرات اقلیمی و بهبود شرایط آب و هوایی همراه شود.

وی گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، توجهات ائمه اطهار(ع)، وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت می‌توان خدمتگزار مردم شریف پردیس بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا