اجرای 5000 متر نقاشی دیواری در پردیس

شهردار شهر پردیس از اجرای پنج هزار مترمربع نقاشی دیواری در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری پردیس که در امور مختلف اجرایی و خدماتی دنبال می‌شود، ارتقای نمای بصری شهری است.

وی افزود: در این خصوص طرح‌های مختلفی از سوی واحدهای مختلف شهرداری در حال انجام است که یکی از مهم‌ترین آنها نقاشی دیواری است.

شهردار پردیس اضافه کرد: واحد زیباسازی شهرداری پردیس با بهره‌گیری از این شیوه ضمن ارتقای زیبایی هرچه بیشتر شهر نسبت به رفع ناهنجاری‌های بصری اقدام می‌کند.

لاله خاطرنشان کرد: اغلب طرح‌های مورداستفاده در نقاشی دیواری شهری برگرفته از مضامین معنوی، تمثال شهدا، مناظر طبیعی و … است.

وی ادامه داد: این طرح به دو صورت نقش بر دیواره‌های بزرگ برای زیبایی و همچنین دیواره‌های کوتاه برای رفع معضلات بصری اجرا می‌شود.

شهردار پردیس با اشاره به پدیده «وندالیسم» شهری یادآور شد: وندالیسم یا همان تخریب کنترل نشده آثار فرهنگی و اموال عمومی یک ناهنجاری اجتماعی به‌حساب می‌آید.

لاله تصریح کرد: خوشبختانه شهر پردیس با برخورداری از مردمی فهیم، فرهیخته و فرهنگی با صورت جدی با چنین پدیده‌ای مواجه نیست و اغلب نازیبایی‌های سطوح شهری پردیس به تبلیغات غیرمجاز محدود می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا