اجرای 21000 مترمربع پیاده روسازی با آسفالت در چهار فاز شهر پردیس

شهردار پردیس از اجرای 21 هزار مترمربع پیاده روسازی با آسفالت در چهار فاز این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: طرح پیاده روسازی با آسفالت در نقاط مختلف شهر از جمله هر چهار فاز یک، دو، سه و چهار صورت اجرایی به خود گرفت.

وی ادامه داد: البته این آمار مربوط به پروژه های پیاده روسازی است که به وسیله آسفالت اجرا شده، چراکه بخشی دیگر از طرح پیاده روسازی شهر پردیس شامل اجرای آن با بهره گیری از موزاییک فرش است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بدین ترتیب نقاطی شامل معابر سایت 6 هزار واحدی مسکن مهر، خیابان های دکتر حسابی، شهید کاظمی، بهار غربی، شبستان، پروین اعتصامی، جلال آحمد و … تحت اجرای طرح مذکور قرار گرفت.

به گفته محمد لاله، بر اساس نقطه نظرات کارشناسان حوزه ترافیک شهری، یکی از راه های کاهش سوانح رانندگی ناشی از تصادف خودرو و فرد پیاده، وجود مسیرهای پیاده رویی مناسب است.

شهردار پردیس تصریح کرد: احداث چنین مسیرهایی می تواند موجبات تفکیک ترافیک خودرویی و افراد پیاده را فراهم ساخته و کاهش سوانح رانندگی را سبب شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، شهر برخوردار از پیاده روهای مناسب را می توان دارای شهروندانی سالم تر دانست، چراکه وجود چنین مسیرهای رغبت اهالی برای پیاده روی و استفاده کمتر از خودرو را افزایش می دهد.

این مقام مسئول اضافه کرد: از این رو، شهرداری پردیس یکی از برنامه های خود در راستای نیل به اهداف مذکور را اجرای طرح ساماندهی پیاده روهای سطح شهر قرار داد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل