اجرای ۴ هزار مورد لکه‌گیری در طرح جهادی شهید حججی در بومهن

سرپرست معاونت شهرسازی امور زیر بنایی و حمل و نقل بومهن گفت: در طرح جهادی شهید محسن حججی، آسفالت نواحی شهر بومهن با انجام ۴ هزار مورد لکه گیری آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مهیار گران مهر در حاشیه آغاز طرح جهادی آسفالت محله هوا فضای شهر بومهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آسفالت محله هوافضا با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درمساحتی حدود ۱۰ هزار متر با ۱۵ تن آسفالت در دست اقدام و اجرا است.

وی افزود: آسفالت و لکه گیری در ۳ پهنه خدماتی دیگر پس از ناحیه هوافضا اجرایی شده و برای هر محله اعتباری مجزا تامین شده است.

سرپرست معاونت شهرسازی بومهن ادامه داد: معابر شهر بومهن مدت زمان زیادی باز سازی و لکه گیری نشده و با توجه به اینکه یکی از نیازهای مبرم شهری است با هدف رفع خطر و تسهیل در تردد شهروندان پس از دریافت مجوزهای بودجه از استانداری در دستور اقدام و اجرا قرار گرفت.

گران مهر با اشاره به مدت زمان اجرای طرح جهادی شهید حججی ، اظهار داشت: این طرح طی دو مرحله و به مدت یک ماه اجرا می شود، مرحله دوم طرح مشابه مرحله اول با برگزاری مناقصه و با اعتبار تقریبی ۳ میلیارد تومان برای هر ناحیه ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: پوشش آسفالت از معابر اصلی به معابر شریانی در جه ۲ و در جه ۳ با عملیات تراش، روکش مکانیزه است و باز سازی اصولی و فنی شامل جمع آوری، کوبش مجدد، لکه گیری و در نهایت روکش کلی آسفالت انجام می شود.

سرپرست معاونت شهرسازی امور زیر بنایی و حمل و نقل بومهن گفت: بیشترین آسیب به آسفالت توسط نهادهای حفار ایجاد می شود که منجر به نشست آسفالت شده و به زیر سازی ما آسیب می زند.

گران مهر با اشاره به ضرورت تامین بودجه برای انجام امور عملیات عمرانی ، توضیح داد: دریافت مجوز، طراحی، برآورد بودجه و فرآیند تشریفات مراحل ابتدایی برای دریافت اعتبار هستند و پس از امضای قرارداد عملیات عمرانی اجرا می شود.

وی ادامه داد: مجموعه عمران شهرداری در حدود ۲۰ عنوان پروژه برآورد کردند که نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که بعد از تصویب استانداری به عنوان نیابت شورای شهر به قطعیت و اجرا خواهد رسید.

سرپرست معاونت شهرسازی امور زیر بنایی و حمل و نقل بومهن گفت: آسفالت خیابان امام خمینی (ره) که معبر اصلی شهر است نیاز به اعتباری مجزا دارد و برای اجرای آن از نهادهای مرتبط استانی درخواست اعتبار و بودجه کردیم.

وی ادامه داد: اعتبار آسفالت بعد ازاصلاح و پیشنهاد به عدد ۳۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و ۱۱ و نیم میلیارد تومان از این اعتبار صرف لکه گیری هدفمند با پیمایش میدانی، احصا، انجام مستندات وبا ارائه گزارش اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا