اجرای ۲۳۳ برنامه بزرگداشت هفته بسیج در پردیس

 فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج ۲۳۳ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا ، سرهنگ ابراهیم گرمابدری روز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزارشده به خبرنگاران گفت: امسال برنامه های بسیج با رویکرد جهاد خدمت، تبیین و امید آفرینی شکل گرفته است و هفته بسیج از ۲۹ آبان با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: عناوین روز شمار هفته بسیج از ۲۹ آبان به ترتیب عبارتند از ؛ ۲۹ آبان جهاد، خدمت وسازندگی ؛ ۳۰ آبان بسیج ، پیشرفت ،عزت وافتخار ؛ یکم آذر بسیج، ولایت، باور انقلابی و تمدن ساز؛ دوم آذربسیج مقاومت ایثار و شهادت؛ سوم آذر بسیج ایمان، بصیرت و انتظار ؛ چهارم آذر بسیج، جهاد علمی ،اعتلای فرهنگ و هنر ؛ پنجم آذر بسیج دفاع ،امنیت و اقتدار ، روز شمار هفته بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به برنامه های هفته بسیج، اظهار داشت: ۲۳۳ عنوان برنامه در سطح رده های سپاه، حوزه های مقاومت، پایگاه‌ها و گردان ها برگزار می شود.

گرمابدری ادامه داد: برپایی نمایشگاه از اقدامات و دستاورهای پایگاه‌های نمونه بسیج از ۱ تا ۵ آذر در تالار بزرگ شهر پردیس، اجرای طرح یاد یاران با تقدیر و تشکر از پایگاه‌های مقاومت و خانواده ها، برگزاری جشنوراه مالک اشتر بامعرفی برگزیدگان و منتخبین که در طی سال برترین بودند بخشی از برنامه های هفته بسبیج است.

وی افزود: برپایی اجتماع بزرگ شکوه مقاومت با حضور یک هزار نفر از منتخبین بسیج در سوم آذرماه، افتتاح پروژه های عمرانی دو حوزه مقاومت تجمیعی خواهران و برادران، افتتاح ساختمان گردان امنیتی امام علی «ع»،افتتاح مرکز تخصصی دارالقرآن بسیج ،افتتاح مدرسه هوشمند قرآنی و مهد قرآنی و افتتاح یک مجموعه بازیهای مهارتی و معارفی قرآنی با حضور مسئولان در هفته بسیج انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: برگزاری برنامه های تبیینی در سطح مدارس، مساجد و محافل، برگزاری پویش های مختلف در فضای مجازی با محوریت بسیج امیدآفرینی و «انتظار من از بسیج» اجرا خواهد شد.

گرمابدری گفت: اجرای سرود و معرفی تولیدات و دستاوردهای بسیج، برپایی میزهای جذب در مساجد و مدارس، برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدای شهرستان در بخش جاجرود، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی مهندسی و حقوقی برای خدمات رسانی بخش دیگری از برنامه های هفته بسیج در شهرستان پردیس هستند.

وی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب «س» و روز پرستار ، توضیح داد: تجلیل از پرستاران در هفته بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه فرهنگی با عنوان حجاب و عفاف، میقات صالحین در روز سوم آذر در مصلی نماز جمعه بخش دیگری از برنامه های شاخص هفته بسیج هستند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: شجره طیبه بسیج به فرمان امام راحل شکل گرفت و امسال در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین که بنا بر فرمایش امام راحل ، بسیج مدرسه عشق و لشگر خدایی نام گرفت و مقام رهبری بسیج را پاره تن مردم دانست همزمان با سراسر کشور برنامه هایی در بزرگداشت این هفته برگزار می شود.
گرمابدری گفت: بسیجی به عنوان یگ الگو در سراسر دنیا برای کار مردمی شناخته شده و امروز انصارالله ، حزب الله، حشد الشعبی و تمام ظرفیت ها در محورمقاومت برگرفته از الگویی مانند بسیج هستند.

وی توضیح داد: بسیج در طی این سالها با ظرفیت مردم به انقلاب خدمت کرده در حوزه های دفاعی امنیتی، رفاهی، اجتماعی، اعتقاد، معرفتی، بصیرتی، علمی و خدمت رسانی و کمک رسانی به مردم در تمام این عرصه ها بسیج نقش آفرین بوده و خوش درخشیده است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا