معاون شهردار پردیس خبرداد؛

اجرای ۱۳۰۰ متر روشنایی کمربندی جنوبی، عیدی شهرداری پردیس به مهرنشینان / آغاز طرح تنها ۲۴ ساعت پس از برپایی میز خدمت

معاون شهردار پردیس از اجرای ۱۳۰۰ متر روشنایی کمربندی جنوبی، عیدی شهرداری پردیس به مهرنشینان و آغاز طرح تنها ۲۴ ساعت پس از برپایی میز خدمت خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، داوود ریاحی معاون شهردار پردیس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از پروژه‌های شهرداری پردیس که طی ادوار گذشته به منظور ساماندهی شرایط ترافیکی شهر احداث و بهره‌برداری رسید، کمربندی جنوبی این شهر بود که پس از احداث به نام زیبنده شهید معزز محمدعلی رجایی مزین شد.

وی ادامه داد: شهرداری پردیس در ادامه روند خدمات رسانی خود، اجرای طرح روشنایی این مسیر که البته اجرای آن در شرح وظایف شهرداری نیست را بعنوان یکی از مطالبات مهرنشینان فاز ۳ طی آخرین میز خدمت و تنها ۲۴ ساعت پس از این نشست در دستور کار قرار داد.

این مسئول افزود: بدین ترتیب پروژه مذکور با نظارت خدمات شهری شهرداری پردیس و توسط واحد تاسیسات شهری آغاز شد و طی روزهای گذشته به بهره‌برداری رسید.

معاون شهردار پردیس پیرامون مشخصات فیزیکی این طرح خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه روشنایی مسیر ۱۳۰۰ متری کمربندی جنوبی شهر پردیس ۴۱ پایه چراغ روشنایی ده و نیم متری از نوع ال ای دی کم مصرف به همراه ۱۵۰۰ متر کابل کشی جانمایی و نصب شد.

به گفته داوود ریاحی، با اجرا و تکمیل این طرح، مشکل تاریکی مسیر کمربندی جنوبی شهر پردیس رفع و تردد با ایمنی بیشتری انجام می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا