اجرای همزمان طرح‌های آب و فاضلاب و گازرسانی در پردیس

استاندار تهران از پیگیری و اجرای همزمان طرح‌های آب و فاضلاب و گازرسانی به پردیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمدحسین مقیمی در مراسم کلنگ‌زنی خط انتقال آب از روستای کلان به پردیس، از اجرا و عملیاتی شدن طرح آب و فاضلاب در شهرستان پردیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که همزمان با آب‌رسانی و بهره‌برداری از مسکن مهر در شهر پردیس، طرح فاضلاب این شهرستان هم به بهره‌برداری برسد.

ویبا اشاره به فرصت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان برای سرمایه‌گذاران، اجرای طرح فاضلاب در پردیس را برای توسعه صنایع ضروری دانست و تصریح کرد: با اجرای طرح فاضلاب می‌توانیم از پساب صنعتی برای ایجاد و رشد صنایع و به دنبال آن ایجاد اشتغال در این شهرستان بهره ببریم.

مقیمی شهرستان پردیس را به لحاظ جمعیتی و بافت شهری، شهرستانی خاص در استان تهران توصیف کرد و یادآور شد: باید اذعان کنیم که همه مراحل اعم از طراحی، اجرا و ساخت این شهر به دست مهندسان و مدیران جمهوری اسلامی انجام‌شده و همین امر برای پردیس شرایطی خاص ایجاد کرده است.

استاندار تهران تصریح کرد: پردیس از هر حیث ظرفیت الگو شدن در کشور را دارد و همه ما باید تلاش کنیم که پردیس محلی برای آسایش و آرامش فکری مردم این شهرستان باشد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط وزارت نیرو در استان تهران گفت: وزارت نیرو یکی از ارکان و ستون‌های توسعه در کشور و استان تهران است و چراکه راه‌اندازی هر واحد صنعتی ابتدا نیاز به تأمین آب و برق که در حیطه وظایف این وزارتخانه هست؛ دارد.

مقیمی با اشاره به جدی گرفتن مصرف بهینه آب از سوی شهروندان استان، خاطرنشان کرد: برای استفاده بهینه و مصرف درست از آب هم در بخش صنعت و هم در بخش کشاورزی باید با جایگزین کردن روش‌های علمی به جای روش‌های سنتی به این مهم بپردازیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا