اجرای طرح پویش سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت به منظور ارتقاء سلامت جامعه

به همت شهرداری پردیس و شبکه بهداشت و درمان این شهر، در راستای اجرای طرح پویش سلامت خانواده، ویژه برنامه «مردمی‌سازی سلامت» در مجموعه فرهنگی هنری شهرداری در حال اجرا است.

به گزارش صبح پردیس و به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه شهردار پردیس، ضمن گرامیداشت هفته سلامت، از اجرای طرح پویش سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت به مناسبت هفته سلامت با مشارکت شبکه بهداشت و درمان پردیس در موسسه فرهنگی هنری شهرداری خبر داد.

کارخانه با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: خانواده به عنوان کوچک‌ترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.

گفتنی است هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» از یکم لغایت ششم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور با اجرای بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه از جمله خدمات رایگان دندانپزشکی، پزشک عمومی و مشاور تغذیه و روان برای شهروندان گرامی در موسسه فرهنگی هنری شهرداری در حال برگزاری‌ست.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا