اجرای طرح مقابله شدید با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر بومهن

شهردار بومهن از اجرای شبانه روزی و شدید طرح مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر بومهن خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، عبدا… میرزایی ، با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش سازهای ناایمن و پرخطر، ستاد انضباط شهری شهرداری بومهن بصورت شبانه روزی با از ساخت و سازهای غیرقانونی ، نا ایمن و غیرمجاز جلوگیری می کند.

وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه، طی گشت زنی های 24 ساعت گذشته ، ستاد انضباط شهری این شهرداری با اقدام به موقع مانع از ساخت و ساز غیر مجاز و تضییع حقوق شهر و شهروندان شده است.

میرزایی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه باعث بروز مشکلات زیادی در مدیریت شهری می‌شود، تاکید کرد: در ساخت‌وسازهای غیرمجاز، مشخصات فنی و مهندسی رعایت نمی‌شود و گاهی در معابر واقع می‌شوند، غیرمقاوم هستند و حقوق شهروندان نیز در آن رعایت نمی‌شود و از این جهت مقابله با این پدیده بصورت جدی و دغدغه مندانه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: به صورت جدی اجازه هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز، از سوی افراد منفعت‌طلب و زمین‌خوار در اراضی سطح حوزه شهرداری داده نمی‌شود و از شهروندان خواست در این راه مدیریت شهری بومهن را یاری نموده و گزارشات خود را به سامانه 137 اطلاع و یا به شماره 3000565252 سامانه پیامکی شهرداری ارسال نمایند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا