با نظارت مستقیم شهردار آغاز شد؛

اجرای طرح شهید باکری حوزه خدمات شهری شهرداری بومهن

طرح شهید باکری در حوزه خدمات شهری شهرداری بومهن اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن،در راستای بهبود وضعیت موجود، طرح جهادی پاکسازی محلات شهر بومهن شامل نظافت و شستشوی معابر، لایروبی و بارگیری نخاله ها با اکیپ های ده نفره کارگری و گروه های ماشین آلات، با شعار مدیریت جهادی، با مردم برای مردم و زنده نگاه داشتن نام ارزشمند شهردار شهید مهدی باکری با حضور و نظارت شهردار بومهن آغاز شد.

طرح مذکور براساس الویت بندی، ابتدا در مورخه ششم فرودین در محله هوافضا و هفتم اردیبهشت در خیابان شهید غنی آغاز و در قالب شش روز کاری تعریف و در حال اجر می باشد.

درجریان طرح مذکور اقداماتی همچون شست و شو، پاکسازی، جمع آوری نخاله ولایروبی انهار به طول ۱۰۰۰ متر انجام شده است که تاکنون بالغ بر سی تن نخاله و لجن حاصل از لایروبی انهار جمع آوری و بارگیری شده است.

ماشین آلات سنگین موتوری شرکت کننده در این طرح شامل لودر،گریدر،کامیون و بابکت است. همچنین گونه های گیاهی مختلفی نیز در میدان شهید حججی منطقه هوافضا کاشته شد.

در ادامه این طرح، نظافت و پاکسازی سایر محلات از هفته آینده با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در دستور کار طرح جهادی حوزه خدمات شهری قرارگرفته است و شهروندان گرامی میتوانند جهت اطلاع از چگونگی اجرای طرح و ارائه گزارشات و پیشنهادات با سامانه ۱۳۷ خدمات شهری شهرداری بومهن تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا