اجرای طرح رفع سد معبر و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز سطح شهر بومهن

مرحله جدید طرح رفع سد معبر و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز سطح شهر اجرا شد.

️به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن،در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن معابر و پیاده روها برای تردد عابران پیاده، بخشی از تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر سطح شهر بومهن جمع‌آوری شد.

️مبرزایی شهردار بومهن در این خصوص گفت: در پی درخواستهای مردمی مبنی بر جلوگیری از سد معبر، با توجه به تذکرات و اخطارهای کتبی، متأسفانه برخی افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنرهای غیرمجاز و غیر ایمن در سطح معابر نموده که به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان طرح جمع آوری سد معبر و تابلوهای غیر مجاز توسط ستاد انضباط شهری شهرداری بومهن در حال اجراست.

️وی ادامه داد: نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطرآفرین باشد و همچنین به دلیل حفظ زیبایی‌های بصری، تابلوها و بنرها و تبلیغات غیرمجاز در سطح منطقه در پیاده‌روها، تیرهای برق، درختان و … جمع‌آوری و این بصورت مستمر ادامه دارد.

️شهردار بومهن افزود: شامگاه روز گذشته مورخه ۲۶ دیماه طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها توسط شهرداری اجرا شد و طبق قانون شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی اقدام نماید.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا