اجرای طرح جهادی ساماندهی معابر فاز هشت مسکن مهر پردیس/ پیشرفت ۲۰ درصدی مرکز آتش‌نشانی فاز ۹ مسکن مهر

شهردار پردیس گفت: طرح جهادی ساماندهی معابر اصلی و فرعی فاز هشت مسکن مهر پردیس طی ۱۰ روز اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، رضا کارخانه اظهار داشت: جمع آوری ۲۰۰ تُن زباله و نخاله، نصب ۲۲ مخزن زباله جدید مکانیزه، تسطیح زمینهای بایر، نظافت خیابان ها، لایروبی انهار، امحای تبلیغات غیرمجاز در قالب این طرح انجام شد.

وی افزود: این طرح با همکاری ۳۰۰ نفر از پرسنل شهرداری و با به کارگیری چندین دستگاه انواع خودروی خدماتی نظیر لودر، بابکت، گریدر، بیل مکانیکی، کامیون و ۲ دستگاه خاور اجرایی شد.

شهردار پردیس با بیان اینکه فازهای ۱۱،هشت ،پنج ،۹ مسکن مهر هنوز به طور قانونی به شهرداری تحویل نشده، توضیح داد: به لحاظ قانونی تکلیفی برای ارائه خدمات در این نقاط نداریم اما برای رفاه حال شهروندان طرح جهادی در فاز هشت مسکن مهر پردیس را اجرا کردیم.

*اجرای ۹۰۰ متر کانال برای هدایت آب‌های سطحی

کارخانه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۹۰۰ متر طول کانال و نهر در خیابان دانش چهار، خیابان های فردوس ۲، چهار و ۶، بلوار جانبازان، بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، میدان شهدای غواص و بلوار شهید چمران اجرا شده است.

وی گفت: طراحی و احداث انهار و کانالهای سطح شهر به منظور هدایت آبهای سطحی و پیشگیری از بروز آبگرفتگی معابر در هنگام بارش نزولات آسمانی اجرایی شده است.

شهردار پردیس از آغاز اجرای طرح ۶ هزار مترمربع فضای سبز در فاز پنج پردیس خبر داد و بیان کرد: سبزبانان شهرداری پردیس از هفته گذشته، طرح ۶ هزار مترمربعی فضای سبز در این بخش را با خاکبرداری، تسطیح و آماده سازی آغاز کردند.

وی افزود: پس‌ از پایان امور مقدماتی، گونه‌های گیاهی متناسب و سازگار با اقلیم منطقه در آن غرس می شود.

*پیشرفت ۲۰ درصدی مرکز آتش‌نشانی فاز ۹ مسکن مهر

شهردار پردیس گفت: یکی از طرح‌های در دست‌ ساخت شهرداری پردیس، احداث ششمین مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در فاز ۹ این شهر است که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله بتن ریزی و فونداسیون است.

کارخانه گفت: محل این پروژه به روشی انتخاب و جانمایی شده که علاوه‌ بر فاز ۹، خدمات ایمنی و امدادی فاز پنج را نیز تحت پوشش قرار دهد.

وی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۵۰ مترمربع شامل بخش هایی نظیر آشیانه، سایت اداری، سالن ورزشی، سالن جلسات در دست اقدام و اجرا است و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در مرحله فونداسیون و بتن‌ریزی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا