دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور عنوان کرد:

اجرای طرح جامع خدمات به محلات کم‌برخوردار بومهن

نشست شورای توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با حضور دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور و مسئولین استانی و شهرستانی در فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، این نشست با حضور پارسا گوهری دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور، مرتضی خدمتکار آرانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران، قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس، کریمی صالح معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، راد یکتا بخشدار بومهن، رضا زاده شهردار بومهن و جمعی از مدیران ادارات و نمایندگان دو محله کم‌برخوردار بومهن برگزار شد.

این جلسه درباره شورای توانمندسازی سازی ویژه دو محله کم برخوردار منظریه ( ترک آباد) و شهرک امام رضا ع بود که گزارشی از وضعیت کنبود امکانات و شرایط آنها در بخش های آموزش ، بهداشت و درمان، برنامه های فرهنگی و سایر خدمات شهری گزارشی توسط مدیران ارائه شد.

طی این جلسه بنا شد ابتدا سرشماری تکمیلی تر از این محله بومهن گرفته شده سپس برنامه ریزی مناسب خدمات‌ دهی به ساکنین داده شود.

پارسا گوهری دبیر ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور در حاشیه این جلسه در گفتگو با پردیس خبر گفت: توجه ویژه به شرایط جوانان، استعدیابی و آموزش آنها یکی از اهداف مهم ستاد است که آنها پس از توانمندسازی خود پیگیر مسائل محله باشند و در این راستا کمک کنند.

وی همچنین از اجرای طرح پزشک خانواده در این محلات خبر داد و گفت: توجه ویژه به بحث درمان و سلامت و فراگیری پوشش بیمه ای ساکنین این دو محله شهر بومهن در الویت قرار دارد و بنا شد با همکاری شبکه بهداشت درمان شهرستان پردیس خدمات پزشکی مانند ویزیت رایگان، خدمات دندانپزشکی و..طی هفته در این مناطق انجام شود.

گوهری همچنین از کمک هزینه دارو برای خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج سخن گفت و یاداور شد: با ثبت نام بیماران صعب العلاج در سامانه تا سقف ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه دارو و درمان داده می شود.

دبیر شورای توانمندسازی سازی محلات کم‌برخوردار کشور بیان داشت: خوشبختانه یکی از نقاط قوت مدیران شهرستان پردیس داشتن روحیه جهادی است و این موضوع با نظارت فرمانداری و تلاش مدیران با توجه به برنامه زمانی داده شده شرایط اجرای طرح را ایجاد خواهد کرد و طی ۶ ماه آینده شاهد تغیرات چشمگیری در توانمندسازی این دو محله بومهن هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا