اجرای طرح اصلاح هندسی و لایروبی انهار شهر پردیس

شهردار پردیس ضمن تاکید چندباره بر لزوم تکریم مراجعین به این شهرداری از اجرای طرح لایروبی انهار و اصلاح هندسی مسیرهای آبرو طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، هشتمین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری پردیس در سال جاری عصر دیروز به ریاست مرتضی همتی شهردار پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس در این نشست كه براي هماهنگي واحدهاي اجرائي شهرداري برگزار مي شود، اظهار داشت: روزهای بارانی در پیش است و معاونت های عمران و خدمات شهری باید نسبت به اجرای طرح های لایروبی و اصلاح هندسی انهار اقدام کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح جهادی در تعاونی مسکن راه و ترابری آنهم یک روز پس از بازدید، مصداق تعریف کار خوب یعنی در زمان مناسب و با کیفیت مناسب است و این روند باید تداوم داشته باشد.

مرتضی همتی با تاکید بر لزوم تکریم حقیقی شهروندان و مراجعان به شهرداری خاطرنشان کرد: برخی مواقع دیده می شود بعضی از شهروندان به دلیل اطلاعات ناکافی از قوانین، خواسته ای خارج از حیطه وظایف شهرداری دارند که وظیفه یک پرسنل شهرداری پردیس در شرایط مذکور تشریح دقیق قانون در کمال فروتنی و ادب است.

شهردار پردیس تصریح کرد: مطالبه من از بازرسی و حراست شهرداری بعنوان بازوان توانمند مدیریت شهری، پایش دقیق و رصد کامل نحوه تکریم ارباب رجوع در این مجموعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا