فرماندار پردیس تاکید کرد:

اجرای دقیق قوانین و مقررات و عدم مماشات با متخلفان ساخت و ساز

نشست ستاد پیشگیری، ساماندهی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان پردیس به ریاست ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری پردیس، در ابتدای این جلسه پورابراهیم ضمن تاکید بر اجرای دقیق قوانین و مقررات و عدم مماشات با متخلفان اظهار داشت: تشدید گشت های بازرسی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و ورود جدی دستگاه قضا به موضوع و تسریع در روند رسیدگی به پرونده های مربوطه در راستای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نقش ویژه ای دارد.

پورابراهیم افزود: اراضی مورد تعرض از منابع بیت المال بوده و دفاع از حقوق عامه مردم از تکالیف حاکمیت است که متخلفان با روش ها و ترفندهای مختلف سعی در دور زدن قوانین دارند و نباید با این افراد مماشات کرده و لازم است ضابطین قضائی به پشتوانه قانون در صورت مشاهده هرگونه تخلف، نسبت به تخریب سازه اقدام نمایند.

فرماندار پردیس با بیان اینکه لازم است امنیت ورودی های منطقه خجیر تقویت شود و علاوه بر بکارگیری نیروی انسانی دلسوز، متعهد و متدین، سامانه پایش تصویری نیز نصب و تقویت شود افزود: انجام ساخت و ساز غیر مجاز با وجود همه نظارت ها، نشان از اغماض و سهل انگاری یا کم کاری و مماشات دستگاه های مرتبط داشته و باید با متخلفان در دستگاه های مرتبط نیز برخورد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس، با اشاره به لزوم تقویت، حمایت و تجهیز اداره جهاد کشاورزی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای احکام قضایی، تسریع در صدور رأی پرونده های ارجاعی را یکی از مهمترین عوامل برخورد سریع و قاطع با متخلفین دانست.

در ادامه این جلسه روسای ادارات حاضر به بیان گزارشی از وضعیت اراضی و مناطق تحت پوشش خود پرداختند و بر لزوم همکاری دستگاه های مختلف در موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا