اجرای تدابیر جدید در نظام حمل و نقل شهر پردیس

علیرضا فخاری استاندار تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس، از اتخاذ تدابیر ویژه‌ای برای بهبود نظام حمل و نقل شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه باید آرامش و آسایش مردم فراهم شود، اظهار کرد: پردیس بر اساس تصور اولیه برای پذیرش جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شده بود اما با توجه به عدم ایفای تعهدات دولت‌های گذشته در حوزه های مختلف به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی گفت: باید شرکت عمران شهرهای جدید ایران، شرکت عمران شهر پردیس و پس از آن مدیران شهری برای اتصال زنجیره تکمیل و تحویل واحدها و خدمت رسانی به مردم با تلاش و اهتمام بیشتری وارد عمل شوند و کار در پردیس با هماهنگی بین دستگاهی روی ریل خواهد افتاد.

استاندار تهران افزود: بسیاری از مسائل از پیش برآورد شده است اما نیازمند تامین منابع و اجرای به موقع کار است و تامین زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه حمل و نقل یکی از مهم‌ترین موضوعات شهر پردیس است زیرا عمده فعالیت جمعیت پذیرش شده پردیس در تهران انجام می‌شود و تامین کامل نظام حمل و نقل شهر پردیس باید با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

فخاری خدمات انجام گرفته از سوی مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی، خدمت رسانی و رفاهی را مناسب اما ناکافی ارزیابی کرد و ابراز کرد: قدردانی از اقدامات انجام شده باید در اولویت باشد تا تلاش بیشتر مسوولان در این حوزه‌ها را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تلاش‌های دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم قابل لمس بوده به خصوص تلاش‌های رئیس جمهور شهیدمان بر کسی پوشیده نیست و دیدیم که تمام پروژه‌هایی که به زمین مانده بود با همت و پشتکار شخص رئیس جمهور و اهتمام دولت تداوم یافته است.

استاندار تهران اضافه کرد: ما شاهد پایان عمر دولت سیزدهم و روی کار آمدن دولت چهاردهم خواهیم بود و تمام افرادی که مسوولیت دارند و یا مسوولیتی را به عهده خواهند گرفت، باید شادابی و روحیه خدمت به مردم را فراموش نکرده و از رئیس جمهور شهید که دلشان برای مردم می‌تپید و از شنیدن حرف‌های بیهوده و همراه با تهمت اجتناب می کرد الگو بگیرند.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا