اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در فاز سه و چهار شهر پردیس/ بیش از 6 هزار متر جدول‌گذاری در فازهای یک و دو

شهردار پردیس با اشاره به اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در فاز سه و چهار شهر پردیس، گفت: 6 هزار و 645 متر جدول‌گذاری در فازهای یک و دو این شهر انجام شد.
به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار کرد: این پروژه با نظارت واحد عمران شهرداری پردیس و توسط پیمانکاران مجری طرح صورت اجرایی به خود گرفت.

وی افزود: نوسازی جداول معابر فازهای یک و دو شهر پردیس با تعیین چند هدف از سوی مدیریت شهری پردیس اجرا شد.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: هدف نخست از اجرای این طرح به‌مانند هر پروژه دیگری جلب رضایت شهروندان است که بی‌شک این مهم مقدمه‌ای بر کسب رضایت حق‌تعالی قلمداد می‌شود.

لاله تصریح کرد: از دیگر مواهب ساماندهی جداول، ایجاد مسیرهایی مناسب برای هدایت آب‌های سطحی است تا ضمن جلوگیری از انباشت آب حاصل از نزولات آسمانی در سطح شهر از مزاحمت برای شهروندان و تخریب تدریجی آسفالت نیز خودداری شود.

وی گفت: دیگر هدف مورد پیگیری مدیریت شهری پردیس از اجرای طرح یادشده، ارتقای نمای بصری شهری و زیبایی هرچه بیشتر معابر است.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: بدین ترتیب پروژه مذکور در نقاطی از فاز یک و دو نظیر بلوار ابن‌سینا، مرکز بازار هفتگی، نوروز، دکتر حسابی، انتهای خیابان خیام، خیابان شهریار و … اجرا شد.

*اجرای 40 هزار مترمربع آسفالت در فازهای 3 و 4 پردیس

شهردار پردیس در بخش دیگری از صحبت‌های خویش با اشاره به اجرای آسفالت در پردیس به منظور بهبود کیفی معابر شهری، اظهار کرد: برخورداری نقاط شهری از آسفالت مناسب مواهب بسیاری را برای نقاط شهری به دنبال دارد.

لاله خاطرنشان کرد: ازجمله این مزایا می‌توان به کاهش خطرات ناشی از سوانح رانندگی، کاهش هزینه‌های تعمیر خودروی شهروندان و … اشاره کرد.

وی افزود: از این رو، زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت در فازهای مختلف شهر و همچنین مناطق روستایی حریم در دستور کار شهرداری پردیس قرار گرفت.

شهردار پردیس تصریح کرد: این طرح جهادی اوایل سال جاری کلید خورد و تاکنون 95 درصد آن صورت اجرایی به خود گرفته است.

لاله خواستار مشارکت شهروندان در حفظ آسفالت معابر شد و گفت: اجرای طرح آسفالت پروسه‌ای هزینه‌بر است؛ اما اغلب مشاهده می‌شود که این آسفالت به دلیل استفاده بیش از حد نمک طی فصول سرد سال دچار آسیب می‌شود.

وی تأکید کرد: اما شهروندان گرامی می‌توانند با استفاده از زنجیر چرخ، لاستیک‌های یخ‌شکن و دیگر تجهیزات مناسب فصل زمستان، شهرداری را در استفاده کمتر از نمک در ستاد برف‌روبی یاری کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل