امام جمعه شهرستان پردیس:

اثر گذاری عاشورا در داخل و خارج از کشور مهم است

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه اثر گذاری اهداف عاشورا نشانه رشد در داخل و خارج از کشور است،گفت: بغض و کینه دشمنان به دلیل فراگیر شدن دین اسلام در جهان است که در ایام محرم نمود بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس گفت: در برخی از هیئت های عزداری شاهد بزرگ نمایی و برخی از رفتار های دیگر بودیم، اگر منکری را در عزاداری سید الشهدا (ع) می بینیم باید تذکر بدهیم و مانع از نشر پیدا کردن آن بشویم.

حسینی با بیان اینکه مطالبی که در نماز جمعه بیان می شود، مطالبات مردمی است، اظهار داشت: امام جمعه صدای مردم است و وظیفه دارد که مطالبات مردم را اعلام کند و برخی مسئولان از بیان مطالبات مردم نباید ناراحت شوند.

وی ادامه داد:هفته گذشته به مشکلات سیلاب گلدره اشاره شد در بخشهایی زحمات زیادی کشیده شده بود اما در بخشهایی ساماندهی امور پس از سیل تاخیر افتاده بود برخی از مسئولان ناراحت شدند و برخی از مسئولان از اعلام مطالبات مردمی خوشحال شدند که قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در حال حاضر با کار جهادی مسئولان امور تا حدی ساماندهی شده و در حال رسیدگی به امور باقی مانده هستند.

حسینی ادامه داد: در مشکلات سیل اخیر مسئولانی که چشم خود را به روی ساخت و ساز غیر مجاز بستند مقصرند، خانه ها در بستر رودخانه ساخته شده بود و خسارت سیلاب را افزایش دارد.

وی ضمن تقدیر از ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان و دادستان در اصلاح ساخت و سازهای غیر مجاز، توضیح داد: با دستور فرماندار و دستور قضایی اصلاحاتی در حوزه بستر رودخانه در روستای گلدره انجام شد و به وضعیت اولیه برگشته است.

*کشورهای خارجی برای تامین انرژی به ایران نیاز دارند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بر اساس پیش بینی ها ،زمستانی سرد در پیش رو داریم و در فصل سرما کشورها به ایران برای بازار انرژی نیاز دارند، آنها نگران هزینه های خود هستند.

حسینی ادامه داد: هر قدر به ایران اسلامی فشار بیاورند ما بیش از پیش پیشرفت می کنیم.

وی افزود: دشمنان با بازیهای نخ نما و شگردهای کهنه می خواهند ایران اسلامی را بر زمین بزنند، خواسته بر حق ایران برداشتن تحریم ها است ما از خواسته بر حق خود کوتاه نمی آییم و به هیچ کشوری باج نخواهیم داد.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزاد گان در اسارت زنده ماندند و با افتخار صبر سربازان امام راحل (ره) را به دنیا و دشمنان نشان دادند تا به همه بفهمانند که انقلاب ما ریشه در عاشورا دارد.

حسینی گفت: پرداخت اجاره بهای سنگین کمر مالکان مسکن مهر را که به تملک واحد خود هنوز نرسیده اند را خم کرده است، تعداد زیادی از آنها پس از گذشت ۱۲ سال موفق نشدند واحدهای خود را تحویل بگیرند و تحت فشار هستند از رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی درخواست و انتظار داریم که به وضعیت مهرنشیان اجاره نشین پردیس توجه ویژه داشته باشد تا مشکل آنها برای خانه دار شدن حل شده و انشاالله وعده رئیس جمهور محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا