ابلاغ پروژه فضای سبز به ارزش حدود 100 میلیارد تومان به شرکت راهسازی عمران ایران توسط شرکت عمران پردیس

با حضور مدیرعامل شرکت عمران و مدیرعامل شرکت راهسازی عمران ایران نشست هفتگی به منظور پیگیری تکمیل پروژه‌های زیرساختی فازهای مختلف برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با حضور مدیرعامل، معاون و مدیر فنی و اجرایی، مشاور فنی مدیرعامل شرکت عمران، مدیران طرح و مشاورین و همچنین مدیرعامل شرکت راهسازی عمران ایران و مدیران این شرکت، نشست هفتگی به منظور پیگیری تکمیل پروژه‌های زیرساختی فازهای مختلف برگزار شد.

در این نشست مقرر شد؛ در فاز 9 جدید ظرف مدت یک هفته هر دیوار یک اکیپ اجرایی مستقر شود، ایستگاه پمپاژ فاز 8 و 9 تا بیستم اردیبهشت ماه قابل بهره‌برداری شود و عملیات اجرایی خط فاضلاب باغ کمیش تا پایان خرداد ماه کامل به اتمام برسد.

همچنین مقرر شد تا پایان شهریور ماه کلیه عملیات اجرایی دیوار، معابر و زیرساخت به اتمام برسد، کلیه پیورها و جداول در فاز 8 تا 2 ماه آینده به اتمام برسد و پروژه فضای سبز به ارزش حدود 100 میلیارد تومان به شرکت راهسازی عمران ایران ابلاغ شود.

ابلاغ طرح مسیر ارتباطی فاز 5 به فاز 11 با مدیریت معاون فنی و اجرایی تا 15 روز آینده ، ابلاغ نقشه‌های معبر A3 فاز 9 جدید و بررسی موضوع دپو با ارائه مستندات از طرف شرکت عمران ایران و با پیگیری مدیر طرح فاز 4 و ابلاغ اراضی 120 هکتاری از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا