آیین گرامیداشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ و شهدای امنیت برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه زائران حرم مطهر شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت به همت شهرداری بومهن و همکاری سایر ادارات شهرستان؛ شامگاه دوشنبه ۹ آبان ماه با حضور مردم ولایتمدار، روحانیون و مسئولان شهرستان پردیس، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع اهل بیت(ع) شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن،حجت الاسلام سید حسین حسینی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت اظهار داشت: حضور پر شور شهروندان در این مراسم، پیام ما برای همراهی با ولایت به همه دشمنانی است که خواب براندازی ایران را می بینند.

وی افزود: دفاع از امنیت و انقلاب اسلامی اولویت و خط قرمز مردم ایران اسلامی است و اجازه نخواهیم داد کسی مانع حرکت انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دشمنانی که هدف براندازی نظام را دارند در مسیر شیطانی و حیوانی پیش می روند، خصلت انسانی ندارند و بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع را می کشند ، بیت المال را به آتش می کشند و برای از بین بردن ایران علوی و مهدوی بر روی همه ارزشها پا می‌گذارند.

شهردار بومهن در ادامه با اشاره به افتخار میزبانی مراسم گرامیداشت شهدای شاه چراغ و مدافع امنیت یادآور شد: مهم‌ترین مسئولیت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت مقام شامخ شهدا است که وظیفه سنگینی بر دوش ما مسئولان و خادمان مردم می باشد.

مجتبی رضازاده تاکید کرد: ریشه انقلاب اسلامی با خون شهدای مظلوم، تنومند و قوی‌تر می‌شود و دشمن بداند با چنین اقدامات تروریستی و جنایتکارانه به اهداف شوم خود نخواهد رسید و با شهادت مظلومانه زائران حرم شاهچراغ روز به روز بر عزت وافتخار این ملت افزوده خواهد شد.

سرگرد گرمابدری اظهار داشت: اقدام جنایتکارانه و تروریستی دشمنان در شهادت جمعی از زائران در حال عبادت و زیارت در حرم شاهچراغ نشانه بزدلی و ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس گفت: مردم امروز هوشیار و در مسیر انقلاب همگام هستند و این اقدام تروریستی را محکوم می‌کنند و به دشمنان اجازه نخواهند داد که با دسیسه و توطئه مابین مردم و انقلاب فاصله‌ای ایجاد کنند.

گفتنی است قرائت قرآن کریم و نوحه خوانی در رثای شهدای تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) از دیگر برنامه های تکریم شهدای شاه چراغ و مدافع امنیت در مسجد جامع اهل بیت بومهن(ع) بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا