آیین تکریم و معارفه معاونت مالی شهرداری پردیس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونت مالی شهرداری پردیس صبح امروز با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از کارکنان در سالن جلسات شهرداری پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، شهردار پردیس در این مراسم اظهار داشت: واحد مالی برای هر سازمانی به ویژه شهرداری ها بعنوان قلب تپنده یک مجموعه برغم برخی تصورات، ورای یک روند صرفا اداری است و طیف گسترده‌ای از وظایف شامل تحلیل، پردازش، تولید، تنظیم و مدیریت منابع مالی در هر دو حوزه درآمدی و هزینه ها را دربر می گیرد.

همتی با بیان اینکه بهترین راه کسب درآمد، درست هزینه کردن است، بیان داشت: تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری ها درصد بسیار ناچیزی است، از این رو مدیریت شهری باید با تکیه بر توان خود و در سایه برنامه ریزی های مدون نسبت به تولید منابع درآمدی اقدام کند.

همتّي تصريح كرد : وقايع ناخوشایند گذشته اعتبار شهرداري را خدشه دار كرد اما با حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر پردیس و تلاش های بی وقفه همکارانم، شهرداری پردیس امروز به ساحلی نسبتا امن و آرام رسیده که میل و اقبال سرمایه گذاران برای مشارکت در امور عمرانی و خدماتی شهرداری خود مهر تاییدی بر این مدعی است و اين ميسر نشد مگر به مدد خدمت بي منت و صادقانه همه عوامل شهرداري كه جاي شكر گزاري دارد و صد البته فاصله ما تا مطلوب زياد و مستلزم همت مضاعف است.

وی با اشاره به سوابق معاونت مالی جدید شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: جناب آقای قنبریان با برخورداری از سوابق طولاني درخشان در حوزه مديريت مالی به ویژه سلامت كاري و توانمندي در حوزه هاي مختلف مدیریت شهری، انشااله نیرویی کارآمد در مسیر تحقق اهداف شهرداری پردیس خواهد بود.

پایش جدی در بحث هزینه ها به ویژه هرینه های جاری، شفافیت در همه فعل و انفعالات مالی و مبارزه با بزنگاه های فساد از دیگر تاکیدات شهردار پردیس به مديريت مالي جديد شهرداري بود.

بر پایه این گزارش، در پایان مراسم مذکور ضمن تقدیر از تلاش های امیرحسین بلوکی و تکریم وی، محمد قنبریان بعنوان مدیر مالی جدید شهرداری پردیس معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا