آیین تودیع و معارفه مدیر بازرسی شهرداری بومهن برگزار شد

با حضور مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استاندار تهران، مهدی پرهی به عنوان سرپرست جدید بازرسی شهرداری بومهن منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، صبح امروز یک شنبه ۲۲ آبان ماه،آیین تودیع و معارفه مدیر بازرسی شهرداری با حضور مدیرکل بازرسی استانداری، شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار وضمن معرفی مدیر جدید از زحمات مدیر پیشین بازرسی تقدیر و تشکر شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استاندار تهران، در این مراسم گفت: دستگاه بازرسی در نظارت، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری جایگاه ویژه ای دارد و در مسیر انجام دقیق و قانونی وظایف شهرداری موثر است.

تقی زاده اظهار کرد: وجود دستگاه های نظارتی به منزله تسهیل در اجرای امور، افزایش دقت و تلاش جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و نقش مهم و موثری در راستای قرار گرفتن دستگاه های اجرایی در مسیر درست دارد‌.

وی بازرسی را یکی از حساس ترین واحدهای شهرداری دانست و عنوان کرد: در طول تصدی بندعلیان شاهد تلاشهای بی شمار ایشان بودیم.

همچنین وی ضمن برشمردن سوابق مدیر جدید واحد بازرسی شهرداری اذعان کرد: قطعا با سوابقی که از آقای مهدی فرهی سراغ داریم شاهد اقدامات شایسته وی خواهیم بود و امیدواریم سرپرست جدید در این مسیر موفق و سربلند باشد و در راستای اعتلای اهداف شهرداری که همان خدمت رسانی به مردم است گام بردارد.

شهردار بومهن نیز در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای مهدی پرهی سرپرست جدید بازرسی شهرداری، واحد های بازرسی و حراست را از ارکان مهم شهرداری مطرح نمود وافزود: این واحدهای نظارتی از بازوهای کلیدی و تاثیرگذار در شهرداری است و نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف شهرداری دارد .

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه بازرسی در مجموعه شهرداری تصریح کرد: نظارت ما باید به گونه‌ای باشد که نیاز به ورود نهادهای برون سازمانی نباشد.

مجتبی رضازاده افزود: اساس فعالیت ما در شهرداری، خدمات رسانی شفاف به شهروندان و همچنین تعامل مستقیم و بدون واسطه با مردم می باشد که در این راستا دفتر بازرسی به عنوان یک اصل جدایی ناپذیر در مسیر انجام صحیح و قانونی سلسله مراتب و مراحل کاری شهرداری شناخته شده و به عنوان یکی از بهترین راه های جلب اعتماد مردم به سیستم اداری می تواند نقش آفرین باشد.

در خاتمه این نشست با اهداء لوح از سوی شهردار بومهن ، از خدمات صابربند علیان به پاس ۲ سال تلاش وی در سمت مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به امور شکایات شهرداری تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا