استاندار تهران:

آیین افتتاح و تحویل ۸۴۰ واحد مسکونی تعاونی مسکن ستاد کل نیروهای مسلح در فاز ۱۱ شهر پردیس/ انباشت تعهدات مشکلات جدیدی در مسکن مهر پردیس ایجاد کرده‌است

استاندار تهران گفت: مشکلات مسکن مهر پردیس از حوزه اختیارات مسئولان کنونی شرکت عمران به دلیل انباشته شدن تعهدات پیشین خارج بوده و مسائل جدیدی ایجاد شده‌است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری روز شنبه در حاشیه واگذاری اولیه و موقت ۸۴۰ واحد از طرح های مربوط به تعاونی نیروی های مسلح در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران اظهار داشت: این واگذاری با رشد خوبی به لحاظ زمان بندی به اعضای تعاونی اجرا و انجام شد.

وی با اشاره به روند پیگیری مشکلات مسکن مهر پردیس، خاطرنشان کرد: در مقام پیگیر به عنوان خدمتگذار در استان تهران ما هم از شرکت عمران پردیس تقاضا داریم که تعهدات خود را به موقع انجام بدهد.

این مسئول ادامه داد: با درایت وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد شرکت عمران در افتتاح فازهای قبلی به تعهدات عمل شده است و فازهای چند گانه شهر پردیس یکی پس از دیگری فرآیند لازم را برای توسعه و ساخت وساز را ایجاد و طی می کند.

فخاری افزود: فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس نیازمند فراهم کردن زیر ساخت های لازم و اجرای امور رو روبنایی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی است.

وی اضافه کرد: مقرر شد در شورای برنامه ریزی و شورای مربوط به حوزه شهرسازی موارد یاد شده پیگیری شود.

استاندار تهران اظهار داشت: زمانی که شهر شکل آماده تری بگیرد به شهردار تحویل می شود وضرروت دارد که استقرار بخش ویژه خدمات در فاز ۱۱ مسکن مهر ،مسئولیت چگونگی بهره برداری و ایجاد ارائه خدمات را به عنوان یک منطقه خدمات شهری در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در ارتفاع بالاتری از شهر پردیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: در زمستان و یخبندان نگاه شهردار به این فاز ویژه باشد و ابزار و ماشین آلات لازم را برای برفروبی و نظافت این محدوده در نظر داشته باشد.

مترو پردیس یکی از اولویتها برای حمل و نقل شرق استان تهران

استاندار تهران با تاکید بر اهمیت راه اندازی مترو پردیس اظهار داشت: مترو پردیس از طرح های کلان حمل و نقل کشور و پایتخت که نیازمند تکمیل مطالعات اولیه و تامین منابع مالی است که اگر انجام شود یکی از اولویتهای ما برای حمل و نقل شرق استان تهران محسوب می شود.

فخاری ادامه داد: مترو شرق استان تهران تا شهرستان دماوند پیش بینی شده که در فاز اول ساخت مترو اولویت با شهرستان پردیس است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری پردیس یادآور شد: شهرداری پردیس امکانات نو، موثرو مرتبط دارد و یکی از مجهز ترین شهرداری ها در سطح استان تهران است و با توجه به رشد جمعیت بالای این شهر به عنوان قائم مقام حوزه شهرداری و مسئول پیگیری امور، تجهیزات مورد نیاز شهر را پیش بینی و تامین می کنیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا