آموزش تفکیک زباله از مبدا و مبانی محیط‌زیست در مدارس شهر بومهن

با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور و ارتقا دانش محیط‌زیستی دانش آموزان در مدارس شهر بومهن آموزش تفکیک زباله از مبدا انجام می‌شود. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن ، به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهراری بومهن، اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس و شرکت بازیافت عمران اندیشان سعید،با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور و ارتقا دانش محیط‌زیستی دانش آموزان در مدارس شهر بومهن آموزش تفکیک زباله از مبدا انجام می‌شود.

با توجه به اهمیت بازیافت پسماند خشک در حفظ منابع طبیعی و نقش آن در کاهش آلودگی های زمین و هوا و همچنین معرفی انواع پسماند خشک قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت و در نتیجه نقش مهم کم حجم سازی در مدیریت پسماند از اهداف مهم این دوره های آموزشی است.

همچنین در هفته های آینده ، با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی ها، در خصوص اهمیت صرفه جویی در مصرف آب و سایر انرژی ها و بررسی راههای کاهش مصرف آب به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی ، روز سه شنبه مورخه ۱۹ دیماه در مدارس مهمانچی و محله بهار طلاییه برگزار و از دانش آموزان داوطلب همیاری طبیعت، ثبت نام شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا