فرماندار پردیس:

آمار پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تابحال، 2 برابر دوره مشابه قبل است

فرماندا شهرستان پردیس با بیان اینکه در دوره پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال خوبی از سوی داوطلبان شده است و آمار ثبت‌نامی‌ها تا روز گذشته تقریبا نسبت به دوره مشابه قبل 2 برابر افزایش داشته است، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس تا ساعت 12 روز گذشته 2 هزار و 549 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات روستاهای این شهرستان که با حضور بابک رهنما بخشدار مرکزی پردیس، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای این بخش در سالن جلسات دهیاری روستای کرشت برگزار شد، ضمن اشاره به مشکلات موجود در روستاهای شهرستان، اظهار کرد: باید مشکلات شهروندان را در فرمانداری و بخشداری رفع کنیم تا مردم امید داشته باشند؛ همچنین باید موضوعاتی را که باعث تنش می‌شود با تدبیر و هماهنگی حل کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال خوبی از سوی داوطلبان شده است و آمار ثبت‌نامی‌ها تا روز گذشته تقریبا نسبت به دوره مشابه قبل 2 برابر افزایش داشته است، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس تا ساعت 12 روز گذشته 2 هزار و 549 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای بخش در حد توان و امکانات خود به برگزاری انتخابات کمک کنند اما بار اصلی برگزاری انتخابات بر دوش شهرداری‌ها خواهد بود.

قضاتلو ادامه داد: وظیفه ما در فرمانداری و بخشداری‌ها این است که بتوانیم سیاست‌های دولت را در بخش و شهرستان اجرا کنیم و با خدمات‌رسانی مناسب در شهر و روستا کیفیت زندگی شهروندان و روستاییان را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به مقابله جدی با ساخت‌وساز غیرمجاز در پردیس، بیان کرد: پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در حوزه شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی در اولویت باشد و باید حساسیت ویژه‌ای بر روی ساخت‌وساز غیرمجاز داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: اجرای پروژه پایش تصویری میزان جرم و جنایت را کاهش می‌دهد و لازم است که تمامی روستاها و فازهای مسکن مهر شهرستان به پایش تصویری مجهز شوند و در این حوزه عملکرد روستای باغکمش و کرشت قابل تقدیر است.

قضاتلو با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان، ابراز کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها در شهر و روستا، به دستگاه‌های خدمات‌رسان توصیه می‌شود برنامه‌های مناسبی برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و برگزار کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا