آمادگی کامل شهرستان پردیس برای استقبال از مهر

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس در مجتمع آموزشی علامه طباطبایی پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در این جلسه که با ریاست پورابراهیم فرماندار پردیس برگزار شد ابعاد مختلف آغاز سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع آماده سازی مدارس، اقدامات اصلاحی معابر منتهی به مدارس، موضوعات امنیتی و تردد دانش آموزان، حمل و نقل عمومی و سرویس های مدارس و… از مهمترین مباحث طرح شده در این جلسه بود.

پورابراهیم فرماندار پردیس در این جلسه با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر خواستار اتخاذ تدابیر برای برگزاری برنامه های حماسی و جلوگیری و ممانعت از حرمت شکنی ها در این ایام شد.

وی در موضوعات تربیتی و پرورشی ضمن اشاره به موضوع خانواده‌ها و تشکیل کار ویژه‌ای برای برگزاری کارگروه‌های تربیتی، پرورشی و ایجابی برای مادران به موضوع حجاب در مقطع دبیرستان دخترانه اشاره کرد و گفت: پدیده بی‌حجابی در مقطع متوسطه به سمت عنان گسیختگی می‌رود که این بدلیل نداشتن هویت شهری در پردیس می‌باشد. باید برای این موضوع برنامه داشت و از ظرفیت‌های مختلف در این خصوص استفاده شود.

وی با مهم دانستن موضوع امنیت دانش آموزان مراقبت از مزاحمت دانش آموزان به خصوص دختران در ساعت ورود و خروج مدارس و تدبیر در خصوص ساعت تعطیلی مدارس دختر و پسر بیان کرد: برای افزایش ضریب امنیتی مدارس با همکاری فراجا جلسات آموزشی برای خادمین و مدیران مدارس برگزار شود.

پورابراهیم با بیان اینکه نهاد انجمن اولیاء و مربیان باید در مدارس تقویت شوند افزود برای بهترین ساعات حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مؤثر داشته باشیم.

فرماندار پردیس در پایان با اشاره به اهتمام شهرداری‌ها و بخشداری‌ها به زیباسازی محیط مدارس افزود: در آستانه شروع سال تحصیلی و به منظور تسهیل مردم جهت تهیه لوازم تحریر با قیمت و کیفیت مناسب و توجه ویژه به خانواده‌های کم بضاعت نمایشگاهی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا