آماده سازی ۱۱ مدرسه در شهرستان پردیس

قضاتلو گفت: ۴ مدرسه آماده تحویل از سوی شرکت عمران پردیس به اداره آموزش و پرورش و ۱۱ مدرسه دیگر در حال آماده سازی جهت تحصیل دانش‌آموزان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس بعنوان رییس شورای آموزش پرورش شهرستان با بیان افزایش فضای آموزشی شهرستان در سال آتی تحصیلی گفت: در فاز اولیه ۴ مدرسه تا شهریور آماده و از سوی شرکت عمران شهر پردیس به اداره آموزش و پرورش تحویل می شود.

وی افزود: بر اساس اعلام شرکت عمران ۱۱ مدرسه در فازهای مختلف در حال آماده سازی است و در تلاشیم تعداد مدرسه های تحویلی تا سال تحصیلی جدید را به بیش از ۴ مدرسه افزایش دهیم.

قضاتلو به روند افزایشی جمعیت شهرستان اشاره کرد و گفت: این نرخ افزایش جمعیت مشکلاتی را درتامین سرانه ها به وجود می آورد که برای تامین فضای آموزشی در مقاطع مختلف مقرر شده شرکت عمران هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارس در دست احداث اقدام کند و اداره آموزش و پرورش هم آمادگی تامین تجهیزات، نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان را داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاطر نشان کرد: مدارس تحویلی دارای مشکلاتی هستند که با اعلام آمادگی شرکت عمران برای تحویل، تیم کارشناسی این مدارس را بازدید و پس از رفع مشکلات برای پذیرش دانش آموز تحویل اداره مربوطه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا