آماده سازی سایت ساماندهی و عقیم سازی سگ های سرگردان در منطقه گندک

آماده سازی سایت ساماندهی و عقیم سازی سگ های سرگردان در منطقه گندک انجام شد.

به گزارش صبح پردیس،  سایت ساماندهی و عقیم سازی سگ‌های سرگردان و بلا صاحب در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع توسط شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌های شهرستان‌های دماوند و پردیس (پاک راستین سپهر) با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال احداث شده است.

گفتنی است این سایت بر اساس نقشه‌های تأیید شده اداره دامپزشکی شهرستان دماوند و همچنین سازمان محیط زیست و بر اساس استاندارد فعالیت می‌کند.

تمامی فعالیت‌های این سایت بر اساس بخشنامه و شیوه نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام خواهد شد و مراحل زنده گیری و انتقال به سایت جهت انگل زدایی، عقیم سازی و مراقبت به مدت ۲ روز و همچنین رهاسازی در طبیعت به صورت منظم صورت خواهد گرفت.

تمام این مراحل با همکاری  سازمان‌های مردم نهاد و زیر نظر دوستداران حیوانات انجام می‌گیرد. این سایت شامل محوطه‌های جداسازی و همچنین اتاقهای نگهبانی، آشپزخانه، اتاق معاینه و جراحی می‌باشد. همچنین سایت فوق جهت رسیدگی به تمامی سگ‌های دو شهرستان دماوند و پردیس احداث شده است.

لازم به ذکر است شهروندان بومهنی می‌توانند در صورت مشاهده سگ‌های سرگردان  و بلا صاحب با سامانه ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۷۶۲۲۳۵۷۴ واحد خدمات شهری شهرداری بومهن تماس حاصل نمایند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا