رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی خبر داد:

آماده‌سازی اولین پیست موتورسواری شهرستان پردیس

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان پردیس از آماده‌سازی اولین پیست موتورسواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، صبح امروز علیرضا نوایی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان پردیس اظهار کرد: این هیات اقدام به آماده‌سازی اولین پیست موتورسواری در منطقه جهت برگزاری مسابقات در سطح استان و کشور و اجرای دوره‌های آموزشی ویژه علاقمندان این رشته نموده است.

وی با بیان اینکه در صدد برپایی مسابقات کشوری در پردیس هستند، اعلام کرد: شهرستان پردیس پتانسیل بالایی برای برپایی مسابقات کشوری دارد و شرایط جغرافیایی شهرستان پردیس و حضور قهرمانان ساکن در منطقه فرصت خوبی برای برپایی مسابقات کشوری ایجاد کرده و ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی حرف برای گفتن دارند و آماده‌سازی این فضا می‌تواند موفقیت‌های بالایی برای علاقمندان این رشته در پردیس ایجاد کند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان پردیس ادامه داد: در رشته موتورسواری پردیس چند قهرمان دارد موقعیت خاص جغرافیایی اطراف شهر پردیس و بومهن امکان آموزش خوبی در رشته مورتوسواری، آفرود و… دارد.

نوایی همچنین از برپایی مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری در بخش بانوان نیز خبر داد و افزود: مسئولین قول‌هایی جهت حمایت از هیات برای برپایی مسابقات در بخش‌های مختلف داده‌اند که منتظریم تدارکات آن‌ انجام شود.

وی همچنین اظهار داشت: یک فرد ساکن شهر تهران اگر علاقمند به رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی باشد باید حداقل ۲۰ کیلومتر طی کند اما ساکنین شهرستان پردیس با پیمایش تنها ۲ کیلومتر امکان تمرین به لحاظ شرایط خاص و مناسب جغرافیایی را دارند که این یک مزیت است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: علاقمندان به این رشته از سن کم باید ابتدا در کارتینگ مهارت پیدا کنند و آموزش ببینند و مهارت رانندگی حرفه‌ای را بیاموزند سپس وارد رشته آفرود شوند و مهارت‌هایشان افزایش یابد چون این رشته‌ها با رانندگی شهری که گواهینامه پایه دو دارد متفاوت است و ما از افراد مستعد و حرفه‌ای در این رشته ورزشی حمایت خواهیم کرد. در رشته موتورسواری هم ابتدا در رشته مینی کراس و سپس کراس باید آموزش ببینند و تا حرفه‌ای شدن پیش روند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا