مدیرعامل شرکت گاز استان تهران خبر داد:

آلودگی فلزی، دلیل قطعی گاز فاز ۱۱ شهر پردیس

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: به دلیل قرار داشتن فاز ۱۱ شهر پردیس در انتهای شبکه و تجمیع آلودگی‌های فلزی، قطعی موقتی در اتصال گاز این فاز ایجاد شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید توکلی  درباره دلایل قطعی پی در پی گاز در فاز ۱۱ شهر پردیس توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: قطعی مربوط به تمام فاز ۱۱ نبوده، یک بخشی از آن یعنی در زون ۴ است که به دلایل فنی و بهره برداری قطعی‌های موقتی اتفاق افتاد.

وی افزود: طی دو روز گذشته تا کنون، علاوه بر نیرو‌های شرکت گاز در شهرستان پردیس، از دو منطقه دیگر نیز در حال تلاش هستند تا شبکه ترمیم شود و بتوانیم در قالب یک استمرار پایدار گاز، خدمات خود را به خانوار‌ها ارائه کنیم.

توکلی درباره دلیل این قطعی، ضمن اشاره به قرار داشتن فاز ۱۱ شهر پردیس در انتهای شبکه گاز بیان کرد: گاز استان تهران بالغ بر ۲۲ هزار کیلومتر، خط لوله تغذیه و شبکه دارد که برخی نقاط آن در انتهای شبکه قرار دارند. در انتهای شبکه نیز، در زمستان و زمان پیک مصرف، آلودگی‌های فلزی در نقاطی که سرعت سیال کم می‌شود، تجمیع و سبب قطعی می‌گردد.

او تاکید کرد: این اتفاق به دلیل افزایش مصرف رخ داد و همکاران به صورت آنلاین و آفلاین در حال پیگیری مشکل هستند. اکنون درصد زیادی لز مشترکان به شبکه وصل هستند و تا ساعاتی دیگر تمام مشترکان از اتصال پایدار گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا