آغاز واگذاری در فاز 8 شهر جدید پردیس

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در بازدید از واحدهای تکمیل‌شده فاز 8 مسکن مهر پردیس از آغاز واگذاری این واحدها به متقاضیان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ احمد اصغری مهرآبادی طی بازدید میدانی از پروژه‌های شرکت امیرساوالان کومه و پردیس سازان نوید در فاز 8 شهر جدید پردیس، اظهار کرد: الگوی افتتاح ما محله محوری است و تلاش ما بر این است واحدهایی را که تحویل متقاضیان می‌دهیم، دارای خدمات روبنایی و زیربنایی باشند و درواقع سعی ما بر این است که قبل از افتتاح رسمی این محله‌ها، به‌صورت بلوک به بلوک تحویل داده شود و در صورت رؤیت نواقص تا زمان افتتاح رسمی، نواقص اصلاح گردد.

وی افزود: با توجه به آماده شدن خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تکمیل بودن بخشی از پروژه‌های فاز هشت پردیس، تحویل واحدهای آماده به متقاضیان تا آخر هفته جاری انجام شود.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر خاطرنشان کرد: طبق پیشرفت‌های به عمل آمده؛ شرکت‌هایی مانند جهاد نصر زنجان، کیا دژ پرشین و … در فاز 8 شهر جدید پردیس دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند و در صورت تأمین به‌موقع منابع مالی در اولویت بعدی واگذاری به متقاضیان می‌باشند.

مهرآبادی گفت: ما پیگیر افزایش تسهیلات وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان هستیم و همچنین قول‌های مساعدی در خصوص دریافت یارانه جهت تکمیل آماده‌سازی معابر گرفته‌ایم و نوید خبرهای خوب را در آینده نزدیک به متقاضیان می‌دهیم.

وی از متقاضیان درخواست کرد: آورده خود را تکمیل کنند تا بتوان با کمک همدیگر کارها را به اتمام رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا