آغاز عملیات رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر بومهن

با توجه به اینکه ایجاد چهره متناسب با شهرنشینی، تزئینات شهری، حفظ زیبایی و مبلمان شهری از وظایف شهرداری است و با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر ، شهرداری بومهن اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در بلوارهای شهر نموده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن ،در همین راستا الماسی، سرپرست این شهرداری با بیان اینکه رنگ آمیزی بلوارها به منظور حفظ زیبایی محیط شهری انجام شده است، گفت: جداول بلوار های سطح شهر درحال رنگ آمیزی و زیباسازی میباشند .

الماسی ادامه داد : رسیدگی به سیمای شهری، ایجاد فضاهای سبز و نظافت و رفت و روب و همچین افزایش تجهیزات خدمات شهری مناسب برای خدمات هرچه مطلوبتر، از مهمترین دغدغه ها و اهداف این شهرداری است.

سرپرست شهرداری بومهن در ادامه با اشاره به درختکاری در بلوار اصلی گفت: بلوارهایی که نیاز به درختکاری و اصلاح دارند در برنامه کاری قرار دارند و در آینده ایی نزدیک شهروندان عزیز شاهد نتایج زحمات خادمین خود در مجموعه شهرداری خواهند بود.

سرپرست شهرداری بومهن در پایان اظهار داشت: نواقص روشنایی فضاهای سبز شهر و پارکها در حال بررسی بوده و بزودی معایب رفع میگردد و همچنین مراحل اداری بکارگیری پیمانکاران آسفالت معابر در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا