معاون شهردار پردیس خبر داد؛

آغاز طرح فضای سبز فاز دوم بوستان “گردشگری” توسط شهرداری پردیس

معاون شهردار پردیس از  آغاز طرح فضای سبز فاز دوم بوستان “گردشگری” توسط شهرداری پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری پردیس، داوود ریاحی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری پردیس در راستای افزایش نشاط اجتماعی جامعه و ایجاد فضایی مناسب برای حضور خانواده‌ها در شهری همچون پردیس با بافت عمدتاً آپارتمان‌نشینی، احداث بوستان‌ در نقاط مختلف و پراکندگی مناسب جغرافیایی است.

وی ادامه داد: در همین راستا واحد فنی عمرانی شهرداری پردیس نسبت‌ به احداث فاز دوم بوستان گردشگری در محله نخلستان و مقطع ورودی شهر اقدام کرد.

این مسئول اضافه کرد: فاز عمرانی این مرکز تفریحی و تفرجگاهی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع شامل ۲۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت سه مسیر دسترسی، احداث سه مسیر پیاده‌رویی پله سنگی، ۱۱۰۰ مترطول جدولگذاری، ۳۰۰۰ مترمکعب دیوار سنگی، خاکبرداری، تسطیح و … تکمیل شد و طی روزهای گذشته اجرای طرح فضای سبز آن کلید خورد.

به گفته داوود ریاحی، با توجه به وجود بافت گیاهی نسبتاً قدیمی در این بخش از شهر، پروژه مذکور بدون آسیب‌ به درختان و فضای سبز موجود اجرا خواهد شد.

معاون شهردار پردیس تصریح کرد: در اجرای طرح فضای سبز اموری شامل غرس گونه‌های گیاهی متناسب با اقلیم منطقه در ۱۸۰۰ مترمربع، ۴۰۰۰ مترمکعب خاکریزی(خاک باغچه)، ۳۶۰۰ متر طول لوله گذاری برای شبکه آبیاری تحت فشار و … انجام می شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا