آغاز تغییر فرمانداران استان تهران/ تودیع و معارفه فرماندار پردیس برگزار شد

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: محسن قضاتلو با حکم استاندار تهران به عنوان فرماندار پردیس معرفی شد و چند فرماندار دیگر نیز تغییر خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پردیس، اظهار کرد: با حکم استاندار تهران امروز محسن قضاتلو معارفه و از خدمات ظفر پورابراهیم تقدیر می کنیم.

وی گفت: تغییر در مدیریت ها موردی عادی در دولت‌ها است و هم اکنون نیز در ریاست جمهوری تغییراتی درحال شکل گیری است و این به عملکرد تودیع شونده مرتبط نیست و بر اساس دستور استاندار تغییراتی در فرمانداران استان خواهیم داشت.

جوهری ضمن تشکر از خدمات ظفر پورابراهیم در دوران تصدی این سمت و تلاش مجدانه به همراه همکاران خود در پردیس، ابراز کرد: این خدمات ماندگار و در ذهن مردم باقی خواهد ماند و به سهم خود از این تلاش جهادی تقدیر می کنیم.

معاون سیاسی استاندار تهران، افزود: امروز محسن قصاتلو از نیروهای مومن، انقلابی، جهادگر و صاحب تجارب مختلف مدیریتی و بنا برصلاحدید استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری پردیس معارفه می شود.

وی ادامه داد: مسوولان، مدیران ادارات و بخشداران کما فی سابق در حوزه ماموریت‌های خود فعال بوده و نباید در خدمت‌رسانی خللی باشد و کار به نحو احسن و مانند گذشته انجام شود.

جوهری اضافه کرد: این جلسه فقط برای جابه جایی است و به زودی مراسم تکریم و معارفه درخور و عمومی در سطح شهرستان پردیس انجام خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار تهران تصریح کرد: آنچه از ما باقی می ماند عملکرد خوب و رضایت مردم است و این میزها امانتی در دستان ما است و در این حوزه عمق خدمت رسانی به مردم قابل اهمیت است.

جوهری افزود: از تمام مدیران بخشداران و غیره تقدیر می کنیم و آرزوی توفیق برای قضاتلو در راه خدمت داریم و امیدواریم محسن قضالتو از تجربیات ظفر پورابراهیم استفاده کند و در این راه بخشداران و مدیران با جدیت به سرپرست فرمانداری پردیس کمک کنند تا کارها بدون وقفه پیش برود.

معاون سیاسی استاندار تهران تاکید کرد: این تغییرات در دولت براساس ارزیابی های مختلف صورت می گیرد و امیدواریم از تجارب فرماندار سابق در سنگر دیگری استفاده شود.

وی تاکید کرد: امام جمعه و باقی مسوولان از فرماندار پردیس حمایت می کردند و این حمایت و کمک ها باعث رقم خوردن اقدامات خوبی در این منطقه بود و امیدواریم این کمک ها و تعاملات ادامه داشته باشد.

 

محسن نایبی معاون امنیتی استاندار تهران در ادامه جلسه گفت: تغییرات در پست های مختلف مدیریتی عادی است و به همین دلیل فرصت خدمت کوتاه است و باید در دوران خدمت منشا اثر خیر باشیم.

وی ادامه داد: خدارا شکر می کنیم که در نظام اسلامی می توانیم کار کنیم و باید بدانیم پس از این مسوولیت اختیاری نداریم و به گونه‌ای اقدام کنیم که حسرت زمان سپری شده را نخوریم.

معاون امنیتی استاندار تهران تصریح کرد: محسن قضاتلو سابقه بسیاری در حوزه مدیریتی دارد و امیدواریم از این فرصت استفاده و خدماتی جهادی را به شهروندان این شهرستان ارائه کند.

وی خطاب به ظفر پورابراهیم فرماندار سابق پردیس گفت: امسال سال انتخابات و سالی پر اهمیت است و در دولت جدید موظف هستیم در مسوولیت‌ها خدماتی شایسته را ارائه کنیم و همانگونه که پورابراهیم در این مدت به نظام خدماتی شایسته را ارائه کرد فرماندار جدید نیز این خدمات را ادامه دهد.

معاون امنیتی استاندار تهران ادامه داد: کسانی که در کشوری اسلامی و با حضور ولی فقیه عادل و مومن مسوولیت دارند باید افتخار کنند که در این حکومت خدمت می کنند و توفیقات بیشتر را برای ظفر پورابراهیم آرزو می کنیم زیرا ارتباط خوبی را در این مدت داشتیم و موضوعات مختلف را با تعامل پیگیری می کردیم و امیدواریم این ارتباط ادامه داشته باشد.

ظفر پورابراهیم در ادامه ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: با حضور دولت مردمی و انقلابی در دل مردم امیدی ایجاد شد و در این شهرستان نیز این توفیق خدمت نصیب حال ما و مدیران ادارات شد و امیدواریم در دولت حضرت صاحب عصر(عج) خدمت کنیم.

وی گفت: در‌ مراسم معارفه که حدود یکسال و چهارماه پیش بود به مردم قول دادیم شبانه روزی خدمت کنیم و قول را عملی کردیم و مدیران ادارات، بخشداران و غیره سختی های بسیاری را در حوزه خدمت ۲۴ ساعته متحمل شدند.

پورابراهیم از تلاش های تمام مدیران، معاونین، بخشداران و حوزه های مختلف فرمانداری تقدیر و تشکر و بیان کرد: از استاندار و معاونین استاندار تقدیر کرده و اعلام می کنیم بنده و همکارانم در پردیس حضور داریم و به تیم جدید کمک خواهیم کرد زیرا این مسیر خدمت به مردم باید ادامه داشته باشد.

فرماندار سابق پردیس افزود: محسن قضاتلو در باقرشهر فعال، مردمی، متدین و جهادی کار کرد و امیدواریم نظام مشکلات پردیس که جمع آوری شده و در مرحله تدوین است پیگیری و احیا شود.

وی ادامه داد: کارها باید در راه رضای خدا باشد و برای بنده و همکارانم دعا کنید تا سعادتمند و آخرین پله عمرمان ختم به شهادت شود.

سپس محسن قضاتلو سرپرست فرمانداری پردیس ضمن خداقوت به ظفر پورابراهیم، ابراز کرد: فرماندار سابق با کارهای جهادی، انقلابی با روحیه بسیجی و مخلص کارها را به خوبی به پیش بردند و در ادامه راه کار سختی در‌پیش داریم.

وی ضمن تقدیر از معاونین و استاندار تهران برای اعتماد به خود، عنوان کرد: امیدواریم این اعتماد را با خدمت جهادی و انقلابی برای مردم شهرستان پاسخ دهیم و کارها را با تعامل با مسوولان پیش ببریم.

قضاتلو افزود: ۲۵ دی ماه سال گذشته در شهرداری باقرشهر معارفه شدم و به دلیل نبود شورا خدماتی درخور در این منطقه ارائه شد و امیدواریم در پردیس نیز در حوزه های مختلف اشتغال‌، معیشت و تورم منشا تاثیر و خیر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا