آغاز به کار معتبرترین رویداد فناورانه خاورمیانه با عنوان inotex 2021 با همکاری شهرداری پردیس

دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس بعنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه “های تک” در ایران و خاورمیانه به منظور آشنایی با جدیدترین فناوری های روز دنیا ظهر امروز با همکاری شهرداری پردیس در پارک علم و فناوری این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، در آیین گشایش این نمایشگاه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، علی اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، سجاد عباسی فشمی مدیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان، دکتر رضایی فرماندار پردیس، مرتضی همتی شهردار پردیس، دیگر مدیران و سفیران ۲۰ کشور جهان حضور داشتند.

مرتضی همتی شهردار پردیس در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس اظهار داشت: پارک علم و فناوری پردیس بعنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه تکنولوژی های روز دنیا و تولید محصولات علمی کم نظیر از مفاخر این شهر قلمداد می شود.

وی ادامه داد: نگاه خانواده بزرگ شهرداری پردیس به پارک فناوری از دو منظر بهره گیری از ظرفیت علمی این مجموعه برای توسعه کمی و کیفی خدمات شهری و همچنین هویت بخشی به شهر حائز اهمیت است.

شهردار پردیس تصریح کرد: در همین راستا تورهای گردشگری علمی به منظور بازدید شهروندان گرامی پردیس از این نمایشگاه به همراه ایجاد ایستگاه اختصاصی خودروهای حمل و نقل همگانی برای انتقال علاقمندان برنامه ریزی شده تا از این طریق، دنیای فناوری از یک حوزه محدود و انحصاری پا را فراتر گذاشته و به درون خانه ها و جمع اعضای خانواده وارد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا