آسفالت ریزی معابرشهر بومهن به متراژ ۲۷۰۰۰ مترمربع در سه ماه اخیر 

️سرپرست شهرداری بومهن از عملیات آسفالت ریزی معابر این شهر به متراژ ۲۷۰۰۰ متر مربع در سه ماه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، جهانبخش خدادادی سرپرست شهرداری بومهن، با بیان این مطلب گفت حجم تناژ آسفالت بکار رفته در این متراژ از معابر حدود ۳۷۰۰ تن آسفالت بوده است.

️خدادادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری در بهبود وضعیت معابر شهر است که باید بدون وقفه ادامه یابد.

️وی ادامه داد : در سه ماه اخیر شهرداری اقدام به آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر شهری در سطح شهر کرده است که در این راستا ۳۷۰۰ تن آسفالت توسط واحد عمران توزیع شده است.

️سرپرست شهرداری بومهن افزود: با تلاش و فعالیت مضاعف باید بتوانیم کیفیت معابر را با آسفالت‌ریزی‌های مناسب بالا ببریم و این مهم زمانی محقق می‌شود که برنامه ریزی دقیق و تصمیم‌گیری‌های کارآمد در زمینه اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری با همت مضاعف صورت گیرد تا در این زمینه تحولی در اصلاح معایب آسفالت معابر شهر بومهن صورت گیرد.

️وی در پایان از اجرای جدولگذاری انهار معابر به طول ۲۲۰۰ متر جهت ارتقای کیفیت هدایت آبهای سطحی خبر داد و گفت دغدغه اصلی مدیریت شهری بهسازی و بازسازی معابر ودر راستای رفاه شهروندان خصوصا در فصل بارندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا