آزادسازی 40 هزار مترمربع از اراضی اصطلک پردیس

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پردیس گفت: 40 هزار متر مربع از اراضی روستای اصطلک پردیس امروز آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از فارس، بیژن کی‌شمس رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پردیس بعدارظهر امروز در حاشیه آزادسازی اراضی کشاورزی روستای اصطلک پردیس در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص این رفع تصرف اظهار کرد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس مبنی بر تخریب و اعاده زمین‌های تصرف شده به وضع سابق که در اراضی منابع طبیعی پلاک اصطلک بودند، عملیات آزادسازی آغاز شد.

وی گفت: موارد تصرف و تخلف توسط متصرفین با تغییر کاربری، احداث دیوار و قطعه‌بندی انجام شده و منجر به تصرف اراضی شده بود، با دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری پردیس و جهاد کشاورزی 40 هزار مترمربع اراضی رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پردیس ادامه داد: با تعامل بین دستگاهی اراضی موصوف به اراضی پلاک اصطلک رفع تصرف شد، به تمام کسانی که قصد خرید اراضی در شهرستان پردیس را دارند، توصیه می‌کنیم قبل از خرید اراضی، نسبت به استعلام از منابع طبیعی و دستگاه‌های متولی اقدام کرده و سپس‌ اقدام به پرداخت وجه کنند تا با تخریب و رفع تصرف اراضی توسط دستگاه‌ها مواجه نشوند.

کی‌شمس تصریح کرد: به کسانی که متصرف اراضی منابع طبیعی و ملی هستند نیز هشدار می‌دهیم که نسبت به رفع تصرف اراضی اقدام کنند، زیرا تصرف اراضی جنبه کیفری و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون حتی در تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان برخورد با متصرفین ادامه داشته که در این حوزه حدود 2 هزار هکتار دیگر از اراضی ملی در سطح شهرستان رفع تصرف شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پردیس اذعان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تخلف و تصرف را به شماره 1504 اعلام کنند تا در اسرع وقت توسط اداره منابع طبیعی بررسی و رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا